Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 2001 και αφορά στη συλλογή, διατήρηση και προβολή, με ενιαίο τρόπο, του πνευματικού έργου που παράγεται κυρίως από τους φοιτητές στο TEI και δεν δημοσιεύεται αλλού.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να χρησιμοποιήσει το Ιδρυματικό Καταθετήριο για να έχει πρόσβαση στα πλήρη κείμενα των πτυχιακών εργασιών. Είναι επιβεβλημένη εντούτοις η αναφορά στη χρήση εργασιών βάσει του νόμου και των κανόνων περί πνευματικών δικαιωμάτων.

  • Ακουστική μελέτη του χώρου παραστάσεων του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και σύγκριση με αρχική μελέτη του θεάτρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζαφειρίου, Χριστίνα; Κονιδάρη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζαχαριουδάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-18
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της ακουστικής συμπεριφοράς της αίθουσας παραστάσεων του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, μέσα από μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν δειγματοληπτικά τόσο στην πλατεία, όσο και στα θεωρεία ...
  • Συγκριτική μελέτη σημάτων αισθητήρων από την κίνηση χορδών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Γερόλυμος, Μιχαήλ-Άγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουζούπης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-18
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι ομοιότητες και οι διαφορές στο συχνοτικό φάσμα των σημάτων από την κίνηση χορδών που λαμβάνουν τέσσερις διαφορετικοί αισθητήρες: μικρόφωνο, μαγνήτης ηλεκτρικής κιθάρας/μπάσου και ...
  • Η ικανοποίηση των τουριστών στον Πλατανιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σκαραντωνάκη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια καταγραφή της ικανοποίησης των τουριστών στον Πλατανιά, Χανίων, κατά την τουριστική περίοδο 2018 και ειδικότερα τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ...
  • Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζωγοπούλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ...
  • Νέες τάσεις στον τουρισμό και δυνατότητα ενσωμάτωσης στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στυλιανός, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Στόχος της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιαστούν στην τουριστική βιομηχανία οι νέες τάσεις, αλλά και κατά πόσο μπορούν να εφαρμοστούν στα πλαίσια του ελληνικού κράτους.

Δείτε περισσότερα