Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 2001 και αφορά στη συλλογή, διατήρηση και προβολή, με ενιαίο τρόπο, του πνευματικού έργου που παράγεται κυρίως από τους φοιτητές στο TEI και δεν δημοσιεύεται αλλού.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να χρησιμοποιήσει το Ιδρυματικό Καταθετήριο για να έχει πρόσβαση στα πλήρη κείμενα των πτυχιακών εργασιών. Είναι επιβεβλημένη εντούτοις η αναφορά στη χρήση εργασιών βάσει του νόμου και των κανόνων περί πνευματικών δικαιωμάτων.

  • Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής και επέκτασης περιηγητή, για τη συλλογή και οργάνωση διαδικτυακών ψηφιακών πόρων σε προσωπικούς και κοινόχρηστους χώρους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαργανουράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής/πλατφόρμας καθώς και την ανάπτυξη επέκτασης περιηγητή (browser extension) που θα καθιστούν δυνατή τη συλλογή και οργάνωση διαδικτυακού υλικού ...
  • Το ελαιόλαδο της επαρχίας Σητείας, οι πολυφαινόλες του και οι ευεργετικές-φαρμακευτικές ιδιότητές του. Νεότερες ενδείξεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Μιχελής, Ιωάννης; Νικολουδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσαγκαράκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, είναι να γνωστοποιήσει τη σπουδαιότητα του σητειακού ελαιολάδου και να το αναδείξει ,αν όχι ως το βέλτιστο, ως ένα τουλάχιστον από τα κορυφαία στη ...
  • Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μπαλαντινάκη, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13
    Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες ...
  • Σύγχρονη διατροφική προσέγγιση της αντιγήρανσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Μπανιά, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπυριδάκη, Ασπασία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-07
    Η βιοχημεία της γήρανσης του δέρματος αποκαλύπτει ότι η οξειδωτική δράση των ελεύθερων ριζών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των ελεύθερων ριζών, των αντιοξειδωτικών και των συν-παραγόντων είναι ...
  • Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαβούρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ...

Δείτε περισσότερα