Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 2001 και αφορά στη συλλογή, διατήρηση και προβολή, με ενιαίο τρόπο, του πνευματικού έργου που παράγεται κυρίως από τους φοιτητές στο TEI και δεν δημοσιεύεται αλλού.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να χρησιμοποιήσει το Ιδρυματικό Καταθετήριο για να έχει πρόσβαση στα πλήρη κείμενα των πτυχιακών εργασιών. Είναι επιβεβλημένη εντούτοις η αναφορά στη χρήση εργασιών βάσει του νόμου και των κανόνων περί πνευματικών δικαιωμάτων.

  • Ανάπτυξη αλγορίθμων συγχρονισμού για υποστήριξη ενιαίου πραγματικού χρόνου σε κατανεμημένα ενσωματωμένα συστήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Νταλλαρής, Ευστράτιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γραμματικάκης, Μιλτιάδης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-08
    Η συμφωνία ενός κοινού χρόνου σε ένα δίκτυο με κόμβους είναι ένα σοβαρό πρόβλημα το οποίο δημιουργείται λόγω των ασταθών καθυστερήσεων των κόμβων και ασύμμετρων διαδρομών στο δίκτυο. Μια σημαντική μέτρηση που χρησιμοποιείται ...
  • Η διεθνοποίηση των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών ελαιολάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μαυριτσάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-19
    Βασικό αντικείμενο σε αυτή την εργασία όπως αναγράφεται και στον τίτλο είναι η εξαγωγή του ελαιολάδου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά για την παγκοσμιοποίηση και ποια είναι τα θετικά καθώς και τα αρνητικά της. Στη ...
  • DIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κόλια, Ιωάννα; Τσουπάκης, Μάρκος; Tsoupakis, Markos
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-18
    Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κρουσταλάκη, Στέλλα; Μεταξάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Youtube marketing: H άνοδος του YouTube και η σημασία του στο σύγχρονο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Γαντζίας, Νικόλαος; Μαυρής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του YouTube από το ξεκίνημα του μέχρι την σημερινή εποχή και πώς αυτό έχει επίδραση στο σύγχρονο άνθρωπο. Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με ...

Δείτε περισσότερα