• Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσο προώθησης των ξενοδοχείων πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Συριγωνάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Η σημαντικότητα του ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και η ύπαρξη μιας συντονισμένης στρατηγικής προώθησης από ένα ξενοδοχείο είναι αδιαμφισβήτητο πόσο πολύ μπορούν να επηρεάσουν την βιωσιμότητα ενός ξενοδοχείου. Στην Κρήτη ...
  • Οι επιπτώσεις του μαζικού τουρισμού στη χώρα υποδοχής: η περίπτωση του Ρεθύμνου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζιρίτα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-20
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα του μαζικού τουρισμού και των επιπτώσεων, θετικών και αρνητικών που μπορεί αυτός να επιφέρει. Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είχε σκοπό τη διερεύνηση των διάφορων μορφών ...