Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Πωλήσεις"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Door to door Β2C πωλήσεις. Τεχνικές, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων της ελληνικής αγοράς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012Η διπλωματική εργασία αφορά στις τεχνικές , τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των πωλήσεων B2C με την μέθοδο του Door 2 Door . Η έρευνα αποσκοπεί αρχικά στο να δοθούν αναλυτικά όλες οι τεχνικές για επιτυχημένες πωλήσεις ...