Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "πώληση"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Ανάλυση συστημάτων παραγωγής σε επιχείρηση παραγωγής προιόντων μεταποίηση προτάσεις βελτιστοποίησης συστήματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-10-2008Σήμερα ο όρος διοίκηση παραγωγής αναφέρεται στην οριοθέτηση και στον έλεγχο των διαδικασιών εκείνων που στοχεύουν στην μετατροπή των ανθρώπινων και των υλικών πόρων σε αγαθά και υπηρεσίες Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα γίνει ... -
Ανάλυση των εισηγμένων εταιριών στο ελληνικό χρηματιστήριο το 2003 και 2004 ανά κλάδο (πωλήσεις και σύνολο ενεργητικού).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-18Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση και αξιολόγηση των βασικών μεγεθών όλων των εισηγμένων επιχειρήσεων στο Ελληνικό Χρηματιστήριο για το 2005. Για το λόγο αυτό, θα απεικονιστεί όλο το θεωρητικό υπόβαθρο που ... -
Ανάπτυξη Android εφαρμογής για τη διαχείριση αγοραπωλησιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-27Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την μελέτη και περιγραφή τεχνικών ανάπτυξης εφαρμογών για smartphones με λειτουργικό σύστημα Android, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον του Android Studio, τα Android API’s ... -
Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας για online αγορές, πωλήσεις και δημοπρασίες προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2010Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας, που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν, να πουλάνε και να δημοπρατούν προϊόντα ή να κάνουν προσφορά για προϊόντα που τους ενδιαφέρουν να ... -
Δημιουργία εφαρμογής οικονομικής διαχείρισης συστημάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-01-2011Η συγκεκριμένη πτυχιακη εργασία έχει ως θέμα της την ανάπτυξη ενός ολοκληρομένου online συστήματος διαχείρησης ξενοδοχείων, κρατήσεων, πωλήσεων και πληρωμών μεσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον διεπαφής χρησιμοποιόντας ... -
Διαπραγματευτικές ικανότητες στις πωλήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-05-2011Σκοπός της εργασίας αυτής είναι μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης να γίνει πλήρως κατανοητή η έννοια της διαπραγμάτευσης τόσο γενικότερα όσο και ειδικότερα στις πωλήσεις. Εν συνεχεία, το ερευνητικό μέρος της εργασίας ... -
Η συμβολή της μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος στην προώθηση πωλήσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες και μελέτη περιπτώσεως σε ξενοδοχείο στην Αθήνα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-10-2012Αυτή η εργασία θα δώσει τον ορισμό του οικολογικού αποτυπώματος, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον και το πως το αποτύπωμα μπορεί να ... -
Σύστημα υλοποιημένο σε php/html5 για on-line πωλήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-07Στις σελίδες που ακολουθούν θα αναλύσουμε τα βήματα για την δημιουργία και την χρήση μίας Ιστοσελίδας για on line δημοπρασίες και πωλήσεις. Αρχικά, πραγματοποιήσαμε την εγκατάσταση του XAMPP, στην συνέχεια περάσαμε στην ... -
Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει ...