Show simple item record

Physical violence and injuries in partnerships of students: Percentages, frequency and causes of violence on the part of the abuser.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑθανασάκη, Βασιλικήel
dc.creatorΑναστασίου, Ελένηel
dc.creatorΚωστοπούλου, Ελένηel
dc.creatorAthanasaki, Vasilikien
dc.creatorAnastasiou, Elenien
dc.creatorKostopoulou, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:43:45Z
dc.date.available2016-03-15T12:43:45Z
dc.date.issued2008-2-28T16:56:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/1117
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά την άσκηση φυσικής βίας και τραυματισμού από την πλευρά του θύτη στις συντροφικές σχέσεις των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. και του Πανεπιστημίου Κρήτης. Αφενός εξετάζονται τα ποσοστά και η συχνότητα άσκησης φυσικής βίας των φοιτητών προς τους/τις συντρόφους τους και αφετέρου οι αιτιολογικοί παράγοντες που αφορούν τη συντροφική σχέση (π.χ. απόδοση ευθυνών, διαχείριση του θυμού, κυριαρχία κ.α.), αλλά και οι ενδοψυχικοί παράγοντες (π.χ. προσωπικότητα, αυτοέλεγχος, κατάθλιψη, στρεσσογόνες συνθήκες κ.α.), οι οποίοι επηρεάζουν την εμφάνιση βίας στις συντροφικές σχέσεις των φοιτητών. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 247 φοιτητές της σχολής Σ.Ε.Υ.Π. - των Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας και Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και του Πανεπιστημίου Ηρακλείου Κρήτης, από τον Μάρτιο του 2005 μέχρι τον Απρίλιο του 2006. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι Συντροφικές Σχέσεις των φοιτητών χαρακτηρίζονται από υψηλά Ποσοστά και Συχνότητα άσκησης Φυσικής Βίας και Τραυματισμού. Το αντρικό φύλο εμφανίζει μεγαλύτερα Ποσοστά και Συχνότητα άσκησης Φυσικής Βίας και Τραυματισμού σε σχέση με το γυναικείο φύλο. Δηλαδή, άτομα, τα οποία δεν έχουν την ικανότητα να επιλύουν τις διαφορές με το/τη σύντροφό τους μέσω αρμονικής προφορικής έκφρασης, βιώνουν ακραία συναισθήματα ερωτικής ζήλιας για τον ή την σύντροφό τους, έχουν αναπτυχθεί έχοντας ανεκπλήρωτες φυσικές και συναισθηματικές ανάγκες από το οικογενειακό περιβάλλον κατά την παιδική ηλικία, δεν έχουν την ικανότητα διατήρησης της ψυχραιμίας αλλά και κατανόησης και ελέγχου των συναισθημάτων του εαυτού και των άλλων και που έχουν αναπτυχθεί κατά την παιδική ηλικία σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που περιελάμβανε καθημερινές δοκιμασίες και άσχημα γεγονότα, εμφανίζουν συχνότερα βίαιες συμπεριφορές στη συντροφική σχέση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΦυσική βία και τραυματισμός στις συντροφικές σχέσεις φοιτητών: Ποσοστά, συχνότητα και αίτια άσκησης βίας από την πλευρά του θύτη.el
dc.titlePhysical violence and injuries in partnerships of students: Percentages, frequency and causes of violence on the part of the abuser.en

healMeta

heal.creatorNameΑθανασάκη, Βασιλικήel
heal.creatorNameΑναστασίου, Ελένηel
heal.creatorNameΚωστοπούλου, Ελένηel
heal.creatorNameAthanasaki, Vasilikien
heal.creatorNameAnastasiou, Elenien
heal.creatorNameKostopoulou, Elenien
heal.publicationDate2008-2-28T16:56:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/1117
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά την άσκηση φυσικής βίας και τραυματισμού από την πλευρά του θύτη στις συντροφικές σχέσεις των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. και του Πανεπιστημίου Κρήτης. Αφενός εξετάζονται τα ποσοστά και η συχνότητα άσκησης φυσικής βίας των φοιτητών προς τους/τις συντρόφους τους και αφετέρου οι αιτιολογικοί παράγοντες που αφορούν τη συντροφική σχέση (π.χ. απόδοση ευθυνών, διαχείριση του θυμού, κυριαρχία κ.α.), αλλά και οι ενδοψυχικοί παράγοντες (π.χ. προσωπικότητα, αυτοέλεγχος, κατάθλιψη, στρεσσογόνες συνθήκες κ.α.), οι οποίοι επηρεάζουν την εμφάνιση βίας στις συντροφικές σχέσεις των φοιτητών. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 247 φοιτητές της σχολής Σ.Ε.Υ.Π. - των Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας και Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και του Πανεπιστημίου Ηρακλείου Κρήτης, από τον Μάρτιο του 2005 μέχρι τον Απρίλιο του 2006. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι Συντροφικές Σχέσεις των φοιτητών χαρακτηρίζονται από υψηλά Ποσοστά και Συχνότητα άσκησης Φυσικής Βίας και Τραυματισμού. Το αντρικό φύλο εμφανίζει μεγαλύτερα Ποσοστά και Συχνότητα άσκησης Φυσικής Βίας και Τραυματισμού σε σχέση με το γυναικείο φύλο. Δηλαδή, άτομα, τα οποία δεν έχουν την ικανότητα να επιλύουν τις διαφορές με το/τη σύντροφό τους μέσω αρμονικής προφορικής έκφρασης, βιώνουν ακραία συναισθήματα ερωτικής ζήλιας για τον ή την σύντροφό τους, έχουν αναπτυχθεί έχοντας ανεκπλήρωτες φυσικές και συναισθηματικές ανάγκες από το οικογενειακό περιβάλλον κατά την παιδική ηλικία, δεν έχουν την ικανότητα διατήρησης της ψυχραιμίας αλλά και κατανόησης και ελέγχου των συναισθημάτων του εαυτού και των άλλων και που έχουν αναπτυχθεί κατά την παιδική ηλικία σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που περιελάμβανε καθημερινές δοκιμασίες και άσχημα γεγονότα, εμφανίζουν συχνότερα βίαιες συμπεριφορές στη συντροφική σχέση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΦυσική βία και τραυματισμός στις συντροφικές σχέσεις φοιτητών: Ποσοστά, συχνότητα και αίτια άσκησης βίας από την πλευρά του θύτη.el
heal.titlePhysical violence and injuries in partnerships of students: Percentages, frequency and causes of violence on the part of the abuser.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυντροφική βία, συζυγική σχέση, συντροφική κακοποίησηel
heal.keywordintimate partner violence, marital relation, intimate partner abuseen
heal.advisorNameΚαλαϊτζάκη, Αργυρούλαel
heal.advisorNameKalaitzaki, Argyroulaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)