Show simple item record

The importance and role of dietary labels and understanding from the consumers in large area of Siteia.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣπυροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΤσαλίκη, Χρυσή–Κλέαel
dc.creatorΧανδρινού, Θεοδώραel
dc.creatorSpyropoulou, Mariaen
dc.creatorTsaliki, Chrysi Kleaen
dc.creatorChandrinou, Theodoraen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:21:04Z
dc.date.available2016-03-15T12:21:04Z
dc.date.issued2014-08-04T20:34:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/152
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας µελέτης είναι να διευρυνθεί το κατά πόσο ενδιαφέρονται οι καταναλωτές και συγκεκριµένα οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Σητείας για τις διατροφικές ετικέτες καθώς και αν τις διαβάζουν σωστά και δεν τις παρερµηνεύουν συγκριτικά µε το µορφωτικό τους επίπεδο. Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται σε γυναίκες και άνδρες ηλικίας 18 ετών και άνω. Μέθοδος: Στη µελέτη θα λάβουν µέρος 200 άτοµα εκ των οποίων θα είναι και γυναίκες και άνδρες, ηλικίας από 18 και άνω, οι οποίοι είναι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Σητείας. Τα άτοµα αυτά θα λάβουν ερωτηµατολόγια σχετικά µε τις διατροφικές ετικέτες κατά το εαρινό εξάµηνο του 2013 σε χώρους τοποθέτησης προϊόντων. Το επίπεδο στατιστικής σηµαντικότητας ορίστηκε σε p=0,05. Οι αναλύσεις πραγµατοποιήθηκαν µε τη χρήση του στατιστικού πακέτου Statistical Package for the Social Sciences (SPSS for Windows, release 17). Αποτελέσµατα: Οι νεότερες ηλικίες ενδιαφέρθηκαν περισσότερο να ενηµερωθούν για τις διατροφικές πληροφορίες απ’ ό,τι τα άτοµα µεγαλύτερης ηλικίας.Παρ’όλα αυτά οι νέοι ενώ ενδιαφέρθηκαν να ενηµερωθούν για τις διατροφικές πληροφορίες, δεν το εφάρµοσαν µε κάποιο τρόπο. Επιπλέον, η νεότερη οµάδα φάνηκε να κατανοεί πιο εύκολα τις διατροφικές ετικέτες εν σχέση µε τις µεγαλύτερες ηλικίες. Ακόµη, τα άτοµα που οι διατροφικές τους επιλογές ήταν σε µεγάλο ποσοστό από ταχυφαγεία και εστιατόρια, ζήτησαν να υπάρχει ενηµέρωση των διατροφικών συστατικών των τροφίµων που καταναλώνουν. Συµπεράσµατα: Η νεότερη γενιά έχει περισσότερα ερεθίσµατα καθώς ενηµερώνεται συχνά µέσω της τεχνολογίας και ίσως γι αυτό το λόγο ενδιαφέρεται περισσότερο για τις διατροφικές πληροφορίες. Επιπλέον ,οι διατροφικές ετικέτες είναι πιο σύγχρονες, άρα και πιο ευκολονόητες για τους νεότερους εν σχέση µε τις ηλικίες των 45 ετών και άνω.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to broaden the question how interested consumers and particularly the citizens of the wider region of Sitia on the nutritional labels and if they read them correctly and do not misunderstand compared with their level of education. This research focuses on women and men aged 18 years and older. Method: The study will take place 200 people of whom will be women and men, aged 18 and older who are citizens of the wider region of Sitia. These individuals will receive questionnaires on nutrition labels during the spring semester of 2013 in areas of product placement. The level of statistical significance was set at p = 0,05. Analyses were performed using the statistical package Statistical Package for the Social Sciences (SPSS for Windows, release 17). Results: Younger age groups more interested to learn about the nutritional information than what older people. However young and interested to learn about the, nutritional information not implemented somehow. Moreover, the younger group seemed to understand more easily the nutrition labels in relation to older ages. Moreover, people who are eating choices were largely of fast food and restaurants, have called for updating the nutritional componentsof food they consume. Conclusions: The younger generation has more stimuli as frequently updated through technology and perhaps for this reason is more interested in the nutritional information. In addition, the nutrition labels are more modern and therefore more comprehensible to the younger in relation to age of45 years and above.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Department of Nutrition and Dieteticsen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία και ο ρόλος διατροφικών ετικετών και η κατανόησή τους από τους καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή της Σητείας.el
dc.titleThe importance and role of dietary labels and understanding from the consumers in large area of Siteia.en

healMeta

heal.creatorNameΣπυροπούλου, Μαρίαel
heal.creatorNameΤσαλίκη, Χρυσή–Κλέαel
heal.creatorNameΧανδρινού, Θεοδώραel
heal.creatorNameSpyropoulou, Mariaen
heal.creatorNameTsaliki, Chrysi Kleaen
heal.creatorNameChandrinou, Theodoraen
heal.publicationDate2014-08-04T20:34:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/152
heal.abstractΣκοπός της παρούσας µελέτης είναι να διευρυνθεί το κατά πόσο ενδιαφέρονται οι καταναλωτές και συγκεκριµένα οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Σητείας για τις διατροφικές ετικέτες καθώς και αν τις διαβάζουν σωστά και δεν τις παρερµηνεύουν συγκριτικά µε το µορφωτικό τους επίπεδο. Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται σε γυναίκες και άνδρες ηλικίας 18 ετών και άνω. Μέθοδος: Στη µελέτη θα λάβουν µέρος 200 άτοµα εκ των οποίων θα είναι και γυναίκες και άνδρες, ηλικίας από 18 και άνω, οι οποίοι είναι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Σητείας. Τα άτοµα αυτά θα λάβουν ερωτηµατολόγια σχετικά µε τις διατροφικές ετικέτες κατά το εαρινό εξάµηνο του 2013 σε χώρους τοποθέτησης προϊόντων. Το επίπεδο στατιστικής σηµαντικότητας ορίστηκε σε p=0,05. Οι αναλύσεις πραγµατοποιήθηκαν µε τη χρήση του στατιστικού πακέτου Statistical Package for the Social Sciences (SPSS for Windows, release 17). Αποτελέσµατα: Οι νεότερες ηλικίες ενδιαφέρθηκαν περισσότερο να ενηµερωθούν για τις διατροφικές πληροφορίες απ’ ό,τι τα άτοµα µεγαλύτερης ηλικίας.Παρ’όλα αυτά οι νέοι ενώ ενδιαφέρθηκαν να ενηµερωθούν για τις διατροφικές πληροφορίες, δεν το εφάρµοσαν µε κάποιο τρόπο. Επιπλέον, η νεότερη οµάδα φάνηκε να κατανοεί πιο εύκολα τις διατροφικές ετικέτες εν σχέση µε τις µεγαλύτερες ηλικίες. Ακόµη, τα άτοµα που οι διατροφικές τους επιλογές ήταν σε µεγάλο ποσοστό από ταχυφαγεία και εστιατόρια, ζήτησαν να υπάρχει ενηµέρωση των διατροφικών συστατικών των τροφίµων που καταναλώνουν. Συµπεράσµατα: Η νεότερη γενιά έχει περισσότερα ερεθίσµατα καθώς ενηµερώνεται συχνά µέσω της τεχνολογίας και ίσως γι αυτό το λόγο ενδιαφέρεται περισσότερο για τις διατροφικές πληροφορίες. Επιπλέον ,οι διατροφικές ετικέτες είναι πιο σύγχρονες, άρα και πιο ευκολονόητες για τους νεότερους εν σχέση µε τις ηλικίες των 45 ετών και άνω.el
heal.abstractThe purpose of this study is to broaden the question how interested consumers and particularly the citizens of the wider region of Sitia on the nutritional labels and if they read them correctly and do not misunderstand compared with their level of education. This research focuses on women and men aged 18 years and older. Method: The study will take place 200 people of whom will be women and men, aged 18 and older who are citizens of the wider region of Sitia. These individuals will receive questionnaires on nutrition labels during the spring semester of 2013 in areas of product placement. The level of statistical significance was set at p = 0,05. Analyses were performed using the statistical package Statistical Package for the Social Sciences (SPSS for Windows, release 17). Results: Younger age groups more interested to learn about the nutritional information than what older people. However young and interested to learn about the, nutritional information not implemented somehow. Moreover, the younger group seemed to understand more easily the nutrition labels in relation to older ages. Moreover, people who are eating choices were largely of fast food and restaurants, have called for updating the nutritional componentsof food they consume. Conclusions: The younger generation has more stimuli as frequently updated through technology and perhaps for this reason is more interested in the nutritional information. In addition, the nutrition labels are more modern and therefore more comprehensible to the younger in relation to age of45 years and above.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Department of Nutrition and Dieteticsen
heal.titleΗ σημασία και ο ρόλος διατροφικών ετικετών και η κατανόησή τους από τους καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή της Σητείας.el
heal.titleThe importance and role of dietary labels and understanding from the consumers in large area of Siteia.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιατροφικός ισχυρισμός, επισήμανση τροφίμων, διατροφήel
heal.keywordnutritional claim, food labelling, nutritionen
heal.advisorNameΛαπιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameLapidakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)