Αποτελέσματα 1-20 από 8972

  • Αστική εταιρεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σφηναρολάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ιατράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-27
    Στη σύγχρονη διαμόρφωση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, η σημασία των ενώσεων προσώπων είναι τεράστια. Οι στόχοι επιτυγχάνονται με την οργανωμένη συνεργασία προσώπων και κεφαλαίων, οι οποίοι στόχοι δεν θα ήταν εφικτό ...
  • Ανασκόπηση κατασκευής φράγματος ποταμών Αμαρίου - γεωλογικές και υδρογεωλογικές συνθήκες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστοφοράκη, Δήμητρα; Στριλιγκά, Έλενα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σουπιός, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-24
    Στην παρούσα εργασία με τίτλο ''Η ανασκόπηση του φράγματος ποταμών Αμαρίου. Γεωλογικές και υδρολογικές συνθήκες '', θα προσπαθήσουμε να μελετήσουμε και να εξετάσουμε το θέμα από κάθε δυνατή σκοπιά. Θα αναφερθούμε στα ...
  • Οδηγός για την έκφραση και αξιολόγηση της αβεβαιότητας στη μέτρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μικές, Νικόλαος; Σφυράκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρής, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-24
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται οι βασικές οδηγίες για την έκφραση και αξιολόγηση της αβεβαιότητας στις μετρήσεις. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να χρησιμεύει ως ένας συνοπτικός οδηγός αξιολόγησης ...
  • Υπολογισμός του μεγέθους ροπής Mw με φασματική ανάλυση για επιλεγμένα σεισμικά γεγονότα που κατέγραψε το HSNC στο μέτωπο του Ελληνικού τόξου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καρακουλάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βαλλιανάτος, Φίλιππος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-22
    Ο σκοπός της πτυχιακής είναι ο υπολογισμός του μεγέθους σεισμικής ροπής Mw με φασματική ανάλυση για 34 σεισμικά γεγονότα που κατέγραψε το Ελληνικό σεισμολογικό δίκτυο του Νοτίου Αιγαίου HSNC στο μέτωπο του ελληνικού τόξου ...
  • Ποιοτική Αξιολόγηση του Τελικού Προϊόντος Κομποστοποίησης Οργανικών Αστικών Αποβλήτων και του Τελικού Προϊόντος από το E.M.A.K Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κονίδας, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταυρουλάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-22
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται στον κύριο της άξονα την παρακολούθηση και τον ποιοτικό έλεγχο τεσσάρων πειραματικών σειραδίων κομπόστ και χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελεί και το ...
  • Βελτίωση απόδοσης φωτοβολταϊκών πλαισίων με σύστημα ψύξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δαρζέντας, Έκτωρ; Διόμης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατσίγιαννης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-22
    Στην εργασία αναλύεται ένα παθητικό σύστημα ψύξης που συνδυάζεται με έναν συγκεκριμένο αριθμό φωτοβολταϊκών πλαισίων που έχουν τεθεί σε λειτουργία μαζί με ψεκαστήρες όπου είναι προγραμματισμένοι να ενεργοποιούνται σε ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κανδυλάκη, Ελευθερία; Χιώτη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείων μάρκετινγκ των μεγάλων ελληνικών ξενοδοχειακών ομίλων. Αρχικά αναλύεται το φαινόμενο του τουρισμού, οι βασικές ...
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μπικάκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχάλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης Αγίου Νικολάου. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή ανάλυση του σκοπού, ...
  • Η Οργανωσιακή ηγεσία. Κλαδική ανάλυση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αμαριωτάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Για σχεδόν έναν αιώνα το θέμα της ηγεσίας ήταν ένα σημαντικό θέμα της έρευνας στην ψυχολογία και έχει γίνει αντικείμενο χιλιάδων εμπειρικών και εννοιολογικών ερευνών. Η ηγεσία έπαιζε πάντα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη ...
  • Η ελληνική σκηνή του marketing και του digital marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Σιατραβάνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    To Mάρκετινγκ έχει γίνει σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των πωλήσεων που κάνουν όλες οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Η τεχνολογία και, ιδιαίτερα η διάδοση του Διαδικτύου οδήγησε στην ...
  • Γαστρονομία και branding τουριστικών προορισμών – Η περίπτωση της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καστελλιανού, Ανεζίνα; Παναγιωτοπούλου, Σταματία; Panagiotopoulou, Stamatia
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Τα τελευταία χρόνια, ο τουρισμός έχει καταστεί ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς τομείς στον κόσμο. Όλο και περισσότερες χώρες και περιοχές αναγνωρίζουν τη δύναμη του τουρισμού για να ...
  • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων millennials.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βασιλειάδη, Ελένη; Μπορρομέο, Χαρά
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η αναζήτηση της επιρροής που έχουν τα Social Media όσoν αφορά τη καταναλωτική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών που γεννήθηκαν μετά το 1980 μέχρι το τέλος του 20ου αι. (millennials). Η γενιά ...
  • Οργανωσιακή θεωρία της ηγεσίας. Μια κριτική αποτίμηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κάλαρι, Εράντι; Μαυρογενάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Παρόλο που η δύναμη, η επιρροή και η εξουσία αποτελούν ουσιώδη μέσα για την άσκηση της ηγεσίας, οι έννοιες τους δεν ταυτίζονται. Είναι πολλές οι φορές όπου αυτές οι τρεις διαστάσεις αποτελούν αντικείμενο σύγχυσης και ...
  • Η οικονομική κρίση του ευρώ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Τζανίδης, Μακεδών
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Kατά τη διάρκεια της ιστορίας έχουν συμβεί πολλές οικονομικές κρίσεις που επηρέασαν περιοχές, χώρες ή ομάδες χωρών. Όλες είχαν την ίδια ακριβώς ιστορική αλληλουχία: εξωτερικές αιτίες δημιούργησαν τη κρίση, μέσα από τις ...
  • Συγκριτική οικονομική ανάλυση νομισματικής πολιτικής ΕΚΤ &FED (2008-2017).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μουσάου – Κανέκα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-01-21
    Αυτή η εργασία εξετάζει τις σημαντικές αλλαγές των δυο μεγάλων Κεντρικών Τραπεζών, της Ευρωζώνης και των Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής στην άσκηση της νομισματικής πολιτικής κατά την διάρκεια της πρόσφατης χρηματοπιστωτικής ...
  • Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής και επέκτασης περιηγητή, για τη συλλογή και οργάνωση διαδικτυακών ψηφιακών πόρων σε προσωπικούς και κοινόχρηστους χώρους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαργανουράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής/πλατφόρμας καθώς και την ανάπτυξη επέκτασης περιηγητή (browser extension) που θα καθιστούν δυνατή τη συλλογή και οργάνωση διαδικτυακού υλικού ...
  • Το ελαιόλαδο της επαρχίας Σητείας, οι πολυφαινόλες του και οι ευεργετικές-φαρμακευτικές ιδιότητές του. Νεότερες ενδείξεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Μιχελής, Ιωάννης; Νικολουδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσαγκαράκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, είναι να γνωστοποιήσει τη σπουδαιότητα του σητειακού ελαιολάδου και να το αναδείξει ,αν όχι ως το βέλτιστο, ως ένα τουλάχιστον από τα κορυφαία στη ...
  • Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μπαλαντινάκη, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-13
    Σε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες ...
  • Σύγχρονη διατροφική προσέγγιση της αντιγήρανσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Μπανιά, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπυριδάκη, Ασπασία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-07
    Η βιοχημεία της γήρανσης του δέρματος αποκαλύπτει ότι η οξειδωτική δράση των ελεύθερων ριζών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των ελεύθερων ριζών, των αντιοξειδωτικών και των συν-παραγόντων είναι ...
  • Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαβούρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ...