Η διαφήμιση στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο: από τη θεωρία στην πράξη.
Advertising in television and radio: from theory to action.
Abstract
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο ως διαφημιστικά μέσα και αφού προηγηθεί η παρουσίαση της διαφημιστικής εταιρίας και ο τρόπος λειτουργίας της, θα ανακαλύψουμε όλα τα στάδια παραγωγής της διαφήμισης, όπως αυτά αναπτύσσονται μεταξύ διαφημιζόμενου, διαφημιστή και διαφημιστικού μέσου. Αναλύονται επίσης, όλα εκείνα τα στοιχεία των δημιουργικών τεχνικών “τρυκ” όπως το κείμενο, η χρήση μουσικής και ηχητικών εφέ (SFX), τα χρώματα κ.α., που συντελούν σε μία επιτυχημένη διαφήμιση, η οποία είναι ικανή να αποσπάσει την προσοχή του κοινού, σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίων, σε δοκιμασμένες στο χώρο της διαφήμισης, διαφημιστικές εταιρίες, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με τα θεωρητικά στοιχεία που ανακαλύφθησαν μέσα από εκτενής βιβλιογραφία και τα συμπεράσματα που οδηγούν σε ενδιαφέροντα και χρήσιμα στοιχεία ώστε να γίνει αντιληπτή η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης, οι απαιτήσεις των πελατών, τα προβλήματα και η αντιμετώπισή τους, καθώς και οι εμπειρίες τους σε αυτό το χώρο της παραγωγής διαφήμισης. Βάσει όλων των προαναφερθέντων κανόνων και δημιουργικών τεχνικών της διαφήμισης, υλοποιείται ένα ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σποτ που αφορά την “Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας” και θα μπορούσε θεωρητικά, να μεταδοθεί από ραδιόφωνα και τηλεοράσεις εθνικής εμβέλειας, για χάριν του Υπουργείου Ανάπτυξης. Η διαδικασία παραγωγής παρουσιάζεται λεπτομερειακά και για τα δύο μέσα.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info