Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.
A comparison between Greek and international marketing in music record companies.
View/ Open
Date
2003-07-08Author
Εδιάρογλου, Χρήστος
Ediaroglou, Christos
Metadata
Show full item recordAbstract
Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. Έτσι, το πρακτικό μέρος συμπληρώνει το θεωρητικό, αφού θα παρουσιαστούν – αναλυθούν συγκεκριμένα παραδείγματα, που αφορούν το μάρκετινγκ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Θα γίνει σύγκριση μεταξύ τους και θα σχολιαστούν με βάση αυτά που ειπώθηκαν στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθεί η διαδικασία εκτέλεσης μίας παραγωγής, η πολιτική των εταιρειών απέναντι στην αγορά – στόχο (target – group), η πολιτική των εταιρειών απέναντι στα Μ.Μ.Ε., το marketing plan μίας δισκογραφικής δουλειάς και η προβολή των καλλιτεχνών, Ελλήνων και ξένων, μέσω των ζωντανών εμφανίσεων τους.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info