Show simple item record

A comparison between Greek and international marketing in music record companies.

Dublin Core metadata

dc.creatorΕδιάρογλου, Χρήστοςel
dc.creatorEdiaroglou, Christosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:52:02Z
dc.date.available2016-03-15T13:52:02Z
dc.date.issued2003-07-08T11:22:29Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/2386
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. Έτσι, το πρακτικό μέρος συμπληρώνει το θεωρητικό, αφού θα παρουσιαστούν – αναλυθούν συγκεκριμένα παραδείγματα, που αφορούν το μάρκετινγκ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Θα γίνει σύγκριση μεταξύ τους και θα σχολιαστούν με βάση αυτά που ειπώθηκαν στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθεί η διαδικασία εκτέλεσης μίας παραγωγής, η πολιτική των εταιρειών απέναντι στην αγορά – στόχο (target – group), η πολιτική των εταιρειών απέναντι στα Μ.Μ.Ε., το marketing plan μίας δισκογραφικής δουλειάς και η προβολή των καλλιτεχνών, Ελλήνων και ξένων, μέσω των ζωντανών εμφανίσεων τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.el
dc.titleA comparison between Greek and international marketing in music record companies.en

healMeta

heal.creatorNameΕδιάρογλου, Χρήστοςel
heal.creatorNameEdiaroglou, Christosen
heal.publicationDate2003-07-08T11:22:29Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/2386
heal.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. Έτσι, το πρακτικό μέρος συμπληρώνει το θεωρητικό, αφού θα παρουσιαστούν – αναλυθούν συγκεκριμένα παραδείγματα, που αφορούν το μάρκετινγκ Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Θα γίνει σύγκριση μεταξύ τους και θα σχολιαστούν με βάση αυτά που ειπώθηκαν στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθεί η διαδικασία εκτέλεσης μίας παραγωγής, η πολιτική των εταιρειών απέναντι στην αγορά – στόχο (target – group), η πολιτική των εταιρειών απέναντι στα Μ.Μ.Ε., το marketing plan μίας δισκογραφικής δουλειάς και η προβολή των καλλιτεχνών, Ελλήνων και ξένων, μέσω των ζωντανών εμφανίσεων τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΣύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.el
heal.titleA comparison between Greek and international marketing in music record companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδισκογραφία, μάρκετινγκ, καλλιτέχνης, διαφήμιση, μουσική βιομηχανίαel
heal.keyworddiscography, marketing, artist, advertising, sound recording industryen
heal.advisorNameΡεϊζογλου, Κυριακήel
heal.advisorNameReizoglou, Kyriakien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)