Show simple item record

The promotion of Greek artists’ in music discography.

Dublin Core metadata

dc.creatorΦεργαδάκης, Τηλέμαχοςel
dc.creatorFergadakis, Tilemachosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:52:07Z
dc.date.available2016-03-15T13:52:07Z
dc.date.issued2008-07-10T12:43:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/2389
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – υποβολή ειδώλων και προτύπων, και τα διάφορα μέσα που επιστρατεύουν ώστε να πετύχουν το στόχο τους που δεν είναι άλλος από τις πωλήσεις. Θα μας απασχολήσει λοιπόν το τμήμα δημοσίων σχέσεων των δισκογραφικών εταιριών που οργανώνει την προώθηση και διαφήμιση τόσο των καλλιτεχνών όσο και της δισκογραφικής τους δουλειάς, οι στρατηγικές που εφαρμόζονται ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές στην αγορά του προϊόντος, η διαδικασία που ακολουθείται από έναν μάνατζερ και μία εταιρία πριν εκτεθεί ο καλλιτέχνης της στην αγορά και τα μέσα με τα οποία η τελευταία θα επιλέξει να γνωστοποιήσει το υλικό της στο αγοραστικό κοινό. Θα γίνει επίσης εκτενής αναφορά στο διαδίκτυο, στις αλλαγές που επέφερε στην μουσική και στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται για να προβάλει τους καλλιτέχνες αλλά και τις ίδιες τις δισκογραφικές εταιρίες. Επίσης θα γίνει οικονομική ανάλυση της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας, θα παρατεθούν επίσημα στοιχεία για την εγχώρια αλλά και την Αμερικανική αγορά, στοιχεία πωλήσεων που αφορούν την Ευρώπη των τελευταίων 20 χρόνων, θα επισημάνουμε την μείωση των πωλήσεων cd αντίθετα με την αύξηση ψηφιακών πωλήσεων ενώ θα αναλύσουμε με πίνακες τα στοιχεία που αφορούν τις παγκόσμιες πωλήσεις συμπακτώμενων δίσκων (cd) για το 2005.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.el
dc.titleThe promotion of Greek artists’ in music discography.en

healMeta

heal.creatorNameΦεργαδάκης, Τηλέμαχοςel
heal.creatorNameFergadakis, Tilemachosen
heal.publicationDate2008-07-10T12:43:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/2389
heal.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – υποβολή ειδώλων και προτύπων, και τα διάφορα μέσα που επιστρατεύουν ώστε να πετύχουν το στόχο τους που δεν είναι άλλος από τις πωλήσεις. Θα μας απασχολήσει λοιπόν το τμήμα δημοσίων σχέσεων των δισκογραφικών εταιριών που οργανώνει την προώθηση και διαφήμιση τόσο των καλλιτεχνών όσο και της δισκογραφικής τους δουλειάς, οι στρατηγικές που εφαρμόζονται ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές στην αγορά του προϊόντος, η διαδικασία που ακολουθείται από έναν μάνατζερ και μία εταιρία πριν εκτεθεί ο καλλιτέχνης της στην αγορά και τα μέσα με τα οποία η τελευταία θα επιλέξει να γνωστοποιήσει το υλικό της στο αγοραστικό κοινό. Θα γίνει επίσης εκτενής αναφορά στο διαδίκτυο, στις αλλαγές που επέφερε στην μουσική και στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται για να προβάλει τους καλλιτέχνες αλλά και τις ίδιες τις δισκογραφικές εταιρίες. Επίσης θα γίνει οικονομική ανάλυση της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας, θα παρατεθούν επίσημα στοιχεία για την εγχώρια αλλά και την Αμερικανική αγορά, στοιχεία πωλήσεων που αφορούν την Ευρώπη των τελευταίων 20 χρόνων, θα επισημάνουμε την μείωση των πωλήσεων cd αντίθετα με την αύξηση ψηφιακών πωλήσεων ενώ θα αναλύσουμε με πίνακες τα στοιχεία που αφορούν τις παγκόσμιες πωλήσεις συμπακτώμενων δίσκων (cd) για το 2005.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΠροώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.el
heal.titleThe promotion of Greek artists’ in music discography.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδισκογραφία, μάρκετινγκ, διαφήμιση, καλλιτέχνης, μουσική βιομηχανία, Ελλάδαel
heal.keyworddiscography, marketing, advertising, artist, sound recording industry, Greeceen
heal.advisorNameΡεϊζογλου, Κυριακήel
heal.advisorNameReizoglou, Kyriakien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)