Δημιουργία διαλογικής πολυμεσικής εφαρμογής για την εκμάθηση των βασικών στοιχείων θεωρίας και σημειογαφίας της μουσικής: διδακτικός σχεδιασμός περιεχομένων, βασισμένος στη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης.
Interactive multimedia application for learning music theory and notation: content design based on the cognitive theory of multimedia learning.
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία μιας διαλογικής, πολυμεσικής εφαρμογής διά την εκμάθηση των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής, από ενήλικες χωρίς προγενέστερη μουσική παιδεία. Εστιάσαμε στα διδακτικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής, βασιζόμενοι στις σχεδιαστικές αρχές που προτείνονται από τη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης. Για την κατανόηση των πορισμάτων που προέκυψαν από την εν λόγω θεωρία καθώς και τη βέλτιστη χρήση αυτών, θα εξετάσουμε τις κυριότερες θεωρίες μάθησης και την εξέλιξη τους μέσα από το πεδίο της γνωστικής επιστήμης, εστιάζοντας στην ενεργή επεξεργασία πρωτοεμφανιζόμενων πληροφοριών σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του ανθρώπινου γνωστικού συστήματος. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τα πορίσματα των ερευνητών πάνω στη διευκόλυνση της μαθησιακής διαδικασίας και τους τρόπους με τους οποίους τα χρησιμοποιήσαμε για την ενίσχυση της ουσιαστικής μάθησης των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής. The current project is about the creation of an interactive multimedia application for learning the basic elements of the theory and notation of music and it concerns adults without prior musical education. We focused on the instructional features of the application, based on the design principles that are proposed from the cognitive theory of multimedia learning. In order to understand the findings that arose from the above theory as well as their optimal uses, we will examine the major learning theories as well as their evolution through the field of cognitive science by focusing on active processing of new incoming information in accordance with the capabilities and limitations of human cognitive system. In the end we will present the findings of researchers that promise to facilitate the learning process and the ways that we used those in order to enhance meaningful learning of the basic elements of theory and notation of music.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info