Show simple item record

The structure of recording companies in Greece and abroad.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓεωργίου, Άνναel
dc.creatorΚανταρέλη, Ιωάνναel
dc.creatorGeorgiou, Annaen
dc.creatorKantareli, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:16:01Z
dc.date.available2016-03-15T14:16:01Z
dc.date.issued2008-07-17T12:14:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/2463
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή θα εστιάσει στη σύγχρονη μορφή του δισκογραφικού κλάδου, στους τομείς που τον αποτελούν, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει απέναντι στη νέα παγκόσμια τεχνολογική και εμπορευματική πραγματικότητα. Βαρύτητα θα δοθεί στην οργάνωση των δισκογραφικών εταιριών ενώ συγχρόνως θα δούμε τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι δισκογραφικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο στις μέρες μας, προκειμένου να μπορέσουν να ανατρέψχουν την κατάσταση και να καταστούν δυναμικά στο σύγχρονο περιβάλλον, αντιμετωπίζοντας από τη μία τη μη νομότυπη πειρατεία, και από την άλλη το καθ’ όλα νομότυπο Ιντερνετ και τη δυναμική που δίνει στο σύγχρονο καταναλωτή.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔομή των δισκογραφικών εταιριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.el
dc.titleThe structure of recording companies in Greece and abroad.en

healMeta

heal.creatorNameΓεωργίου, Άνναel
heal.creatorNameΚανταρέλη, Ιωάνναel
heal.creatorNameGeorgiou, Annaen
heal.creatorNameKantareli, Ioannaen
heal.publicationDate2008-07-17T12:14:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/2463
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή θα εστιάσει στη σύγχρονη μορφή του δισκογραφικού κλάδου, στους τομείς που τον αποτελούν, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει απέναντι στη νέα παγκόσμια τεχνολογική και εμπορευματική πραγματικότητα. Βαρύτητα θα δοθεί στην οργάνωση των δισκογραφικών εταιριών ενώ συγχρόνως θα δούμε τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι δισκογραφικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο στις μέρες μας, προκειμένου να μπορέσουν να ανατρέψχουν την κατάσταση και να καταστούν δυναμικά στο σύγχρονο περιβάλλον, αντιμετωπίζοντας από τη μία τη μη νομότυπη πειρατεία, και από την άλλη το καθ’ όλα νομότυπο Ιντερνετ και τη δυναμική που δίνει στο σύγχρονο καταναλωτή.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΔομή των δισκογραφικών εταιριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.el
heal.titleThe structure of recording companies in Greece and abroad.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσική, δισκογραφία, μουσική βιομηχανία, Ελλάδα, μαρκετινγκel
heal.keywordmusic, discography, sound recording industry, Greece, marketingen
heal.advisorNameΡεϊζογλου, Κυριακήel
heal.advisorNameReizoglou, Kyriakien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)