Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης παραγγελιών πιτσαρίας.
Web application for managing orders in a pizza restaurant.
Abstract
Στις μέρες μας η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πλέον εφικτή σχεδόν σε κάθε σπίτι. Αυτό επιτρέπει σε όλο και περισσότερους νέους χρήστες να επωφελούνται από τις νέες και συνεχόμενα αυξανόμενες υπηρεσίες που αυτό μπορεί να προσφέρει. Μια από τις βασικότερες είναι και το ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή η αγοραπωλησία αγαθών μέσα από το διαδίκτυο. Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής, διαχείρισης παραγγελιών εστιατορίου και συγκεκριμένα πιτσαρίας. Μια τέτοια εφαρμογή έχει στόχο να παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που χρειάζονται, ώστε το εστιατόριο να μπορεί να δέχεται και να διαχειρίζεται παραγγελίες πελατών μέσα από το διαδίκτυο. Μια εταιρία αναζηταέι συνέχεια τρόπους που θα την κάνουν πιο ανταγωνιστή στην αγορά, με στόχο την προσέλκυση όλο και περισσότερων πελατών.Τα πλεονεκτήματα και η χρησιμότητα μιας τέτοιας εφαρμογής είναι σημαντικά, τόσο για την εταιρία που θα το αγοράσει, όσο και για τον πελάτη που θα το χρησιμοποιήσει. Αρχικά η εταιρία μπορεί να ενισχύσει το προφίλ της, καθώς και να προωθήθει και να διαφημιστεί μέσα από το διαδίκτυο.Επιπλέον μια τέτοια εφαρμογή μπορεί να παρέχει μοναδικές και περισσότερες υπηρεσίες που προσφέρει μόνο το διαδίκτυο, καθώς και πρωτοποριακή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.Τέλος μπορεί να μειώσει δραστικά το φόρτο εργασίας των στελεχών και επίσης να αυτοματοποιήσει εργασίες ή υπηρεσίες που γίνονται ιδιοχείρως. Ο πελάτης από τη δική του μερία γλιτώνει το κόστος επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου για να κάνει μια παραγγελία.Δεύτερον, το σύστημα δε μεταφέρει ποτέ λανθασμένα τις επιλογές του χρήστη προς τον διαχειριστή, επομένος παρέχει αξιοπιστία.Τρίτον, μπορεί να ενημερώνετε άμεσα για τυχόν αλλαγές στα προιόντα και στις τιμές τους όπως επίσης και για νέες προσφορές.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info