Show simple item record

Evolution of 3D graphic engine to support huge terrains.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣταυρακάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΣταυρακάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorStavrakakis, Ioannisen
dc.creatorStavrakakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:05:44Z
dc.date.available2016-03-15T15:05:44Z
dc.date.issued2014-11-06T09:39:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/3251
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία αυτή προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει ένα τρισδιάστατο τοπίο (τυχαίο ή από το μηδέν), να το επεξεργαστεί όπως επιθυμεί και τελικά να το αποθηκεύσει. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να προστεθεί ήλιος, ουρανός, θάλασσα καθώς και διαφόρων αντικειμένων πάνω στο τοπίο όπως πέτρες, δέντρα, χιόνι κλπ.. Με άλλα λόγια, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας κόσμο. Υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης μέσα στο κόσμο προς όλες τις κατευθύνσεις. Το λογισμικό που αναπτύχθηκε στα πλαίσια της εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μετέπειτα ως βάση για τη δημιουργία κάποιου παιχνιδιού. Όσοι ασχολούνται με τη δημιουργία παιχνιδιών γνωρίζουν ότι η δημιουργία του τοπίου είναι βασικό συστατικό και δίνεται πολύ μεγάλη έμφαση και προσοχή στη κατασκευή του. Η δυσκολία της εργασίας αυτής έγκειται στη δυναμικότητα την οποία προσφέρει διότι δεν μένουμε στην απλή δημιουργία ενός μεγάλου πεδίου αλλά στη δημιουργία μιας τεχνικής η οποία θα δημιουργεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη τοπία είτε αυτόματα είτε όχι, πάντα διαφορετικά. Μέσω μιας “γεννήτριας υψομετρικών εικόνων” δημιουργούνται ασπρόμαυρες εικόνες οι οποίες ουσιαστικά δείχνουν το ύψος σε κάθε σημείο στη συνέχεια τις επεξεργαζόμαστε μέσω κώδικα σε Java και τέλος τις εισάγουμε στο Visual Studio και στον Editor. Παρακάτω ακολουθεί επεξήγηση κάθε βήματος αναλυτικά. Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιήσαμε στην εργασία αυτή είναι τα εξής: Microsoft Visual Studio, Esenthel Engine, NetBeans, L3DT Terrain Generator.el
dc.description.abstractThis thesis offers the user the ability to create a three-dimensional landscape (random or from the begging), edit it as desired and eventually store it. It also allows to add sun, sky, sea and various objects on the landscape such as rocks, trees, snow, etc. .. In other words, we can create our own world. There is the ability to navigate in the world in all directions. The software developed in this thesis can be used later as the basis for creating a game. Those involved in making games, know that the creation of the landscape is a key component and is given too much emphasis and attention. The difficulty of this work lies in the capacity that offers because we do not live in the mere creation of a large field, but create a technique that creates, depending on user requirements, landscapes automatically or not, always different. Through an "elevation images generator" creates black and white images which show essentially the height at any point. After that, follows the process through code in Java and then import them into Visual Studio and Editor. Below is an explanation of each step in detail. The programs used in this work are as follows: Microsoft Visual Studio, Esenthel Engine, NetBeans, L3DT Terrain Generator.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπέκταση μηχανής 3D γραφικών για υποστήριξη πεδίων μεγάλης έκτασης.el
dc.titleEvolution of 3D graphic engine to support huge terrains.en

healMeta

heal.creatorNameΣταυρακάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΣταυρακάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameStavrakakis, Ioannisen
heal.creatorNameStavrakakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2014-11-06T09:39:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/3251
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία αυτή προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει ένα τρισδιάστατο τοπίο (τυχαίο ή από το μηδέν), να το επεξεργαστεί όπως επιθυμεί και τελικά να το αποθηκεύσει. Δίνει επίσης τη δυνατότητα να προστεθεί ήλιος, ουρανός, θάλασσα καθώς και διαφόρων αντικειμένων πάνω στο τοπίο όπως πέτρες, δέντρα, χιόνι κλπ.. Με άλλα λόγια, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας κόσμο. Υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης μέσα στο κόσμο προς όλες τις κατευθύνσεις. Το λογισμικό που αναπτύχθηκε στα πλαίσια της εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μετέπειτα ως βάση για τη δημιουργία κάποιου παιχνιδιού. Όσοι ασχολούνται με τη δημιουργία παιχνιδιών γνωρίζουν ότι η δημιουργία του τοπίου είναι βασικό συστατικό και δίνεται πολύ μεγάλη έμφαση και προσοχή στη κατασκευή του. Η δυσκολία της εργασίας αυτής έγκειται στη δυναμικότητα την οποία προσφέρει διότι δεν μένουμε στην απλή δημιουργία ενός μεγάλου πεδίου αλλά στη δημιουργία μιας τεχνικής η οποία θα δημιουργεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη τοπία είτε αυτόματα είτε όχι, πάντα διαφορετικά. Μέσω μιας “γεννήτριας υψομετρικών εικόνων” δημιουργούνται ασπρόμαυρες εικόνες οι οποίες ουσιαστικά δείχνουν το ύψος σε κάθε σημείο στη συνέχεια τις επεξεργαζόμαστε μέσω κώδικα σε Java και τέλος τις εισάγουμε στο Visual Studio και στον Editor. Παρακάτω ακολουθεί επεξήγηση κάθε βήματος αναλυτικά. Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιήσαμε στην εργασία αυτή είναι τα εξής: Microsoft Visual Studio, Esenthel Engine, NetBeans, L3DT Terrain Generator.el
heal.abstractThis thesis offers the user the ability to create a three-dimensional landscape (random or from the begging), edit it as desired and eventually store it. It also allows to add sun, sky, sea and various objects on the landscape such as rocks, trees, snow, etc. .. In other words, we can create our own world. There is the ability to navigate in the world in all directions. The software developed in this thesis can be used later as the basis for creating a game. Those involved in making games, know that the creation of the landscape is a key component and is given too much emphasis and attention. The difficulty of this work lies in the capacity that offers because we do not live in the mere creation of a large field, but create a technique that creates, depending on user requirements, landscapes automatically or not, always different. Through an "elevation images generator" creates black and white images which show essentially the height at any point. After that, follows the process through code in Java and then import them into Visual Studio and Editor. Below is an explanation of each step in detail. The programs used in this work are as follows: Microsoft Visual Studio, Esenthel Engine, NetBeans, L3DT Terrain Generator.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕπέκταση μηχανής 3D γραφικών για υποστήριξη πεδίων μεγάλης έκτασης.el
heal.titleEvolution of 3D graphic engine to support huge terrains.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτρισδιάστατα γραφικά, Java (γλώσσα προγραμματισμού Η/Υ)el
heal.keywordthree-dimensional (3D) graphics, Java (computer program language)en
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Χαράλαμποςel
heal.advisorNamePapadakis, Charalamposen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)