Καταχώριση στοιχείων και αξιολόγηση εκτάκτων εκπαιδευτικών του ΕΠΠ.
Recording personal recommendations and evaluation of educators from the department of Informatics and Multimedia.
Abstract
Η εργασία αυτή δημιουργήθηκε στα πλαίσια των αναγκών του τμήματος "Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων" Α.Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου Κρήτης, με σκοπό την εξομάλυνση της διαδικασίας υποβολής, αξιολόγησης αιτήσεων και καταχώρησης προσωπικών στοιχείων και προσόντων ατόμων, ως υποψηφίους σε θέση εργαστηριακών και επιστημονικών συνεργατών. Η διευκόλυνση αυτή παρέχεται από: Tο γεγονός ότι η υποβολή αιτήσεων μπορεί να γίνει χωρίς τη φυσική παρουσία των υποψηφίων στο Α.Τ.Ε.Ι. Κρήτης, αλλά μέσω διαδικτύου. Αυτό γίνεται με το να επισκευτούν την εφαρμογή, να αιτηθούν για απόκτηση ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης, και να καταγράψουν τις αιτήσεις και τα προσωπικά τους στοιχεία και το ότι η αξιολόγηση των αιτήσεων- υποψηφίων (βάση των προσόντων) γίνεται μέσω συγκεκριμένου τμήματος του κώδικα της εφαρμογής αυτής, εξαλύφοντας έτσι το ανθρώπινο λάθος. This application has been developed for the "Applied Information and Multimedia" department, Technological Educational Institute in Heraklion of Crete, in order to facilitate people that requesting for collaboration. With this implementation a petitioner can apply to this technological institute either as scientific or laboratory collaborator and record the basic recommendations. This accommodation issues from: the fact that the petition process can be managed, without the need of personal presence of the applier at the technological institute, via internet using this applications web page. At first the applier has to registrate, from the first page- form, by requesting for a user name and password and then he can apply and entry his personal data (recommendations). and that the evaluation of requests, in this application, is being performed by special code that has been accomplished, with aim to reduce to nothing any humman error.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info