Εκμάθηση νεοελληνικής γλώσσας Β’ δημοτικού μέσω Flash.
Learning the Greek language of the second elementary class with Flash.
View/ Open
Date
2012-05-28Author
Γεωργακοπούλου, Βασιλική
Georgakopoulou, Vasiliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Σήμερα που οι υπολογιστές και οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλλει κυριολεκτικά στην ζωή μας, όλο και περισσότερες εφαρμογές αγγίζουν κάθε πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας, συνεπώς και την εκπαίδευση. Ολοένα και περισσότερες εφαρμογές εκπαιδευτικού χαρακτήρα εισάγονται στις σχολικές τάξεις για την επίτευξη των σκοπών της διδασκαλίας και της μάθησης. Η πτυχιακή μου εργασία αφορά μία τέτοιου τύπου εφαρμογή. Σκοπός της είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η ανάπτυξη μιας σειράς ασκήσεων για την εκμάθηση και την εξάσκηση των μαθητών της Β’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για την δημιουργία ελκυστικού και αποτελεσματικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στην καλύτερη και αποδοτικότερη εμπέδωση του μαθήματος της Γλώσσας ως συνοδευτικό υποστηρικτικό υλικό για την εκπαιδευτική διαδικασία. Η εφαρμογή αυτή θα λειτουργεί σαν εκπαιδευτικό λογισμικό και αφορά την ηλεκτρονική εξάσκηση των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα. Θα προσφέρει στους μαθητές κάθε δυνατή βοήθεια για το μάθημα αυτό. Βασικός στόχος αποτελεί η διευκόλυνση τόσο των μαθητών όσο των δασκάλων και των γονέων εκμεταλλευόμενοι τα οφέλη που μπορεί να παρέχει ο συγκεκριμένος τρόπος μάθησης. Τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την δημιουργία μίας τέτοιου είδους εφαρμογής θα αναφερθούν λίγο παρακάτω. Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της κύριας εφαρμογής έγινε με τη χρήση του προγράμματος Adobe Flash CS3 Professional, το οποίο αποτελεί την κορυφαία επιλογή λογισμικού για την δημιουργία και παρουσίαση αλληλεπιδραστικού περιεχομένου, και την χρήση της γλώσσας σεναρίων Action Script. Επίσης, πέρα από τις δυνατότητες που πρόσφερε το Adobe Flash CS3 Professional στην ανάπτυξη και στην τελική παρουσία της συγκεκριμένης εφαρμογής, χρειάστηκε να γίνει και η ενσωμάτωση ανεξάρτητων εφαρμογών όπως των XML αρχείων που έδωσαν πρόσθετους και εναλλακτικούς τρόπους εμφάνισης κάποιων ασκήσεων που δημιουργήθηκαν. Nowadays that computers and new technologies have literally invaded our lives, more and more of their applications have influenced every single aspect of human activity including education. There have been a great number of such applications introduced in schools for the achievement of better teaching and learning. My degree project concerns these kinds of applications. Its aim is the studying, planning and development of a series of exercises for learning and practicing during the lesson of Greek Language for 2nd Grade students of primary school. The objective is to exploit the potential that new technologies offer so that an attractive and effective learning environment is created. It is planned to contribute to a better and more effective understanding of the subject of Greek Language and as a supportive material to the educational process. This application will act as an educational programme and regards to the electronic practice of students in the above mentioned lesson. Moreover, it will offer students all the necessary help needed in this lesson. The basic aim is to facilitate students as well as teachers and parents involved while exploiting the benefits offered with this specific way of learning. The advantages and benefits resulting from such an application will be mentioned below. The development and realization of the main application has come into existence with the use of Adobe Flash CS3 Professional programme, which is a top choice for the creation and presentation of interactive content, and the use of ActionScript. In addition, besides the potential offered by Adobe Flash CS3 Professional to the development and final presentation of the specific application, the embodiment of independent application such as XML files was needed, and provided additive and alternative ways of presenting exercises created
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info