Διαφημιστικά σποτ.
Small commercials
View/ Open
Date
2011-05-13Author
Φραγκιαδάκη, Μαρία
Fragkiadaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Το θέμα της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία οπτικοακουστικών μέσων (μικρών διαφημιστικών σποτ), με χρήση τεχνολογιών επεξεργασίας εικόνας/ήχου και σύνθεση κομματιών video και audio.Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της ήταν το Adobe Photoshop CS2 της Adobe Systems, που χρησιμοποιείται για την για την επεξεργασία και δημιουργία εικόνων. Το Sound Forge 8.0 της Sonic Foundry, το οποίο είναι το εργαλείο για την ψηφιοποίηση και την επεξεργασία μουσικών αρχείων. Το Adobe Premiere Pro CS3 της Adobe Systems, για την σύνθεση βίντεο μέσω αρχείων βίντεο, εικόνας, ήχου και άλλων γραφικών. Στόχος ήταν η δημιουργία τριών διαφημιστικών σποτ, με σκοπό την εμβάθυνση μου στα τρία παραπάνω προγράμματα και κυρίως στο Adobe Premiere. Το πρώτο σποτ έχει τον τίτλο «ΑΦΟΙ ΓΕΡΟΥΚΑΚΗ», όπου διαφημίζεται το συνεργείο/ηλεκτρολογείο «Αφοί Γερουκάκη». Το δεύτερο σποτ έχει τον τίτλο «SONY VAIO», όπου διαφημίζω τον γνωστό φορητό υπολογιστή sony vaio. Στο τελευταίο σποτ, γίνεται μια διαφήμιση ενός παιδικού εκπαιδευτικού βιβλίου, και έχει τον τίτλο «BABYPEDIA». Σε όλα τα παραπάνω διαφημιστικά σποτ, έχουν εφαρμοστεί διάφορα εφέ και φίλτρα και γενικότερα έχουν υποστεί αρκετή επεξεργασία, ώστε να φτάσουν (όσο γινόταν εφικτό, λόγο μη επαγγελματικού εξοπλισμού στην εγγραφή του ήχου και του βίντεο)στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η συνολική τους διάρκεια είναι 1 λεπτό και 28 δευτερόλεπτα και η παρουσίαση τους γίνεται μέσω μίας νέας οπτικοακουστικής παράγωγης. Το γραπτό μέρος της πτυχιακής που ακολουθεί χωρίζεται σε 5 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή όπου παρουσιάζεται το θέμα της παρούσας πτυχιακής και γίνεται μια αναφορά στους στόχους,, το κίνητρο και στην δομή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται ο όρος των οπτικοακουστικών μέσων και της διαφήμισης όπως επίσης και τα χαρακτηριστικά της εικόνας ,του ήχου και του βίντεο. Στην τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μια περιγραφή των τριών εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν, ώστε να καταλάβουμε την χρήση τους, τις βασικές τους έννοιες και γενικότερα να γνωρίσουμε το περιβάλλον εργασίας(του κάθε προγράμματος). Στο τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με το πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας, δηλαδή με την παραγωγή των διαφημιστικών spots. Το τελευταίο εκθέτει τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της παρούσας πτυχιακής. The topic of the thesis was create the audiovisual (small commercials), using image processing technology and audio/music composition video and audio. The programs used for the preparation of the Adobe Photoshop CS2 of Adobe Systems, used for editing and creating images. Sound Forge 8.0 of Sonic Foundry, which is the tool for digitizing and editing music. Adobe Premiere Pro CS3 of Adobe Systems, for video composition through video files, audio, picture and other graphics. Goal was the creation of three commercials, with the aim of deepening my three earlier programmes and especially in Adobe Premiere. The first spot is the title «AFOI GEROYKAKI» where advertised workshop/electric service « Afoi Geroykaki». The second spot has the title «SONY VAIO», which advertise the famous sony vaio laptop. In the last spots, is an advertisement for a children's educational book, and has the title «BABYPEDIA». In all these commercials, have applied different effects and filters, and more generally have been sufficient editing to arrive (as was possible, therefore non-professional equipment to record audio and video) to the desired effect. The overall duration is 1 minute and 28 seconds and the presentation via a new audiovisual secondary. The written part of the thesis that follows is divided into 5 chapters. The first chapter is the introduction which presents the theme of this project and objectives is a reference, the incentive and the structure. The second chapter is described in the condition of audiovisual and advertising as well as the characteristics of the image the audio and video. In the third chapter is a description of the three tools used to understand their use, their basic concepts and get to know the interface (for each program). In the fourth chapter deals with the practical part of the thesis, i.e. the production of advertisingspots. The last exposes the results and conclusions of this project.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info