Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης σχέσεων με πελάτες.
Development of a web application for managing the relationship between customers.
View/ Open
Date
2008-2-29TAuthor
Κουμάσης, Ανδρέας
Καλογήρου
Άρης
Koumasis, Andreas
Kalogirou, Aris
Metadata
Show full item recordAbstract
Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό επιχειρείν βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και άνθηση. Τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στη χώρα μας, βλέπουμε να δημιουργούνται συνεχώς ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς οι εταιρείες εκμεταλλεύονται την επέκταση αυτή της αγοράς για αύξηση των κερδών τους. Άλλωστε, παρατηρείται πλέον, να υπάρχουν καταστήματα που να είναι μόνο ηλεκτρονικά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μικρού και μεγάλου βεληνεκούς, αλλά και απλοί χρήστες χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που τους παρέχει(αναζήτηση πληροφοριών, επικοινωνία, εκπαίδευση, ενημέρωση κ.τ.λ.). Γενικά είναι φανερό ότι Επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην πραγματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών καθημερινής πρακτικής (παραγγελίες, πωλήσεις, προμήθειες, ενημέρωση κ.τ.λ.). Για το λόγο αυτό δαπανούν σημαντικά ποσά για τη βελτίωση της υποδομής τους σε σχέση με την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών. Για τη λειτουργία τους χρησιμοποιούν ως βάση το διαδίκτυο, πάνω στο οποίο έχουν αναπτύξει εφαρμογές με τις οποίες καταφέρνουν να εξυπηρετήσουν άλλες εταιρίες ή και πελάτες με τους έρχονται σε επαφή για την διεκπεραίωση διαφόρων θεμάτων. Χωρίς αυτές τις εφαρμογές θα ήταν αδύνατο να λειτουργήσουν τόσο αποδοτικά και με τον ρυθμό που επιβάλλει ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος. Η επιλογή των κατάλληλων πληροφοριακών συστημάτων έχει αναγνωρισθεί ως ένα από τα πιο σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για τις σημερινές Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς. In the past few year electronic business is found in continuous development and blossoming. So much in world level, but also in our country, we see, that are created continuously electronic shops, also the companies exploit this extension of market for increase of their profits. However, it is observed henceforth, exists shops that would be only electronic. Always more enterprises, small and big size, but also simple users use the possibilities that provide for them (search of information, communication, education, briefing e.t.c.). As generally speaking it is obvious that You will attempt and the Organisms give very big importance in the realization of enterprising processes of daily practice (orders, sales, supplies, briefing e.t.c.). For this reason they spend important sums for the improvement of their infrastructure in combination the technology of information technology and communications. For their operation they use as base the internet, on which they have developed applications with which they accomplish they serve other companies or even customers with them they come in contact for the transaction of various subjects. Without these applications it would be impossible for them to function so much efficiently and with the rhythm that imposes the modern enterprising world. The choice of suitable informative systems has been recognized as one of the most important comparative advantages for the current Enterprises and the Organisms.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info