Εμπλουτισμός της πλατφόρμας EViE-m και οπτικοακουστική παραγωγή χρήσης της.
Enrichment of the EViE-m platform and audiovisual production and use.
Date
2013-08-06Author
Τσίγκος, Νικόλαος
Ζώτος, Μάριος
Tsigkos, Nikolaos
Zotos, Marios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στη παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά σε σύγχρονες τεχνολογίες στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας καθώς και στο θεωρητικό υπόβαθρο τους. Βασισμένοι στις τεχνολογίες αυτές , το εργαστήριο πολυμέσων του ΤΕΙ Κρήτης ανέπτυξε την πλατφόρμα εικονικής εκπαίδευσης το EViE-m (Educational Virtual Environment for Mathematics). Σε πιο ειδικό πλαίσιο η πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον εμπλουτισμό της πλατφόρμας με “βάση ερωτήσεων” τύπου πολλαπλής επιλογής στα μαθηματικά των B’ και Γ’ γυμνασίου καθώς και με την διόρθωση και επέκταση των δυνατοτήτων της, τόσο στο λειτουργικό όσο και στο αισθητικό κομμάτι της. Στο παρόν έγγραφο παρουσιάζεται η σημασία της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης καθώς και οι διαφορές μεταξύ των εννοιών “ηλεκτρονικού παιχνιδιού” και “σοβαρού παιχνιδιού”. In the present thesis refers to modern technologies in the field of virtual reality and its theoretical background. Based on these technologies the TEI of Crete and the department of the Multimedia Lab developed a virtual learning platform the EViE-m (Education Virtual Environment of mathematics). Furthermore this thesis deals with the platforms enrichment with a “questions database” of multiple choice on mathematics based on highschool courses, reducing and extending the capabilities of both the functional and the aesthetic part of it. This paper presents the importance of e-learning and the differences between the terms “computer game” and “serious game”.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info