Show simple item record

Design and implement an application using speech recognition in the user interface.

Dublin Core metadata

dc.creatorΔασκαλάκης, Μιχάληςel
dc.creatorDaskalakis, Michalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:41:16Z
dc.date.available2016-03-15T15:41:16Z
dc.date.issued2015-03-30T10:04:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/3775
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή έχει ως σκοπό την σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής που θα κάνει χρήση της αναγνώρισης ομιλίας στη διεπαφή χρήστη. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη σε εφαρμογές που κάνουν χρήση την αναγνώριση ομιλίας, από αυτοματισμούς σε σπίτια ή αυτοκίνητα, μέχρι σε προσωπικούς οδηγούς στα κινητά τηλέφωνα όπως είναι ο “Siri” της Apple. Η χρήση της φωνής έχει αποδειχθεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους χρήστες μιας και κερδίζουν αρκετό χρόνο, συγκριτικά με το να γράψουν αυτό που θέλουν. Η ιδέα που υλοποιείται σε αυτή την εργασία είναι το παιχνίδι «Ξερή» ένα παιχνίδι τράπουλας και ο χρήστης με την χρήση του Android κινητού του τηλεφώνου και την χρήση της ομιλίας παίζει στο παιχνίδι. Το Android κινητό συνδέεται με έναν τοπικό εξυπηρετητή που τρέχει ένα δεύτερο κομμάτι της εργασίας που είναι ο εξυπηρετητής του παιχνιδιού. Για την υλοποίηση του λογισμικού χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού Java και τα περιβάλλον εργασίας τον Eclipse IDE και Netbeans, σε λειτουργικό σύστημα Windows 7 x64. Η υλοποίηση που έγινε για την παρούσα πτυχιακή εργασία, κατέληξε σε ένα καλό αποτέλεσμα, το οποίο ανταποκρίνεται ικανοποιητικά σε όλες τις απαιτήσεις που είχαν αρχικά τεθεί. Η αναγνώριση ομιλίας του λογισμικού είναι σε πολύ καλό επίπεδο, αφού γίνεται σε έναν εξυπηρετητή της Google.el
dc.description.abstractThis project aims to design and implement an application that will use speech recognition in the user interface. In recent years there has been rapid growth in applications that use speech recognition, from automation in homes or cars, up to personal drivers on mobile phones such as the "Siri" of Apple. The use of voice has proven a very important tool for users and gain a lot of time, compared to write what they want. The idea which implemented in this thesis is a card game "Kseri". The user with the help of Android mobile phone and also the use of speech, play the game. The Android phone is connected to a local server running half piece of work is the server of the game. For the implementation of this software I used Java programming language and the interface of Eclipse IDE and Netbeans, at Windows operating system 7 x64. The realization of this thesis had a successfully result, which meets all the requirements originally set. The speech recognition software is at a very good level, as we used a Google's server.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής με χρήση μηχανών αναγνώρισης ομιλίας.el
dc.titleDesign and implement an application using speech recognition in the user interface.en

healMeta

heal.creatorNameΔασκαλάκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameDaskalakis, Michalisen
heal.publicationDate2015-03-30T10:04:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/3775
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή έχει ως σκοπό την σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής που θα κάνει χρήση της αναγνώρισης ομιλίας στη διεπαφή χρήστη. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη σε εφαρμογές που κάνουν χρήση την αναγνώριση ομιλίας, από αυτοματισμούς σε σπίτια ή αυτοκίνητα, μέχρι σε προσωπικούς οδηγούς στα κινητά τηλέφωνα όπως είναι ο “Siri” της Apple. Η χρήση της φωνής έχει αποδειχθεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους χρήστες μιας και κερδίζουν αρκετό χρόνο, συγκριτικά με το να γράψουν αυτό που θέλουν. Η ιδέα που υλοποιείται σε αυτή την εργασία είναι το παιχνίδι «Ξερή» ένα παιχνίδι τράπουλας και ο χρήστης με την χρήση του Android κινητού του τηλεφώνου και την χρήση της ομιλίας παίζει στο παιχνίδι. Το Android κινητό συνδέεται με έναν τοπικό εξυπηρετητή που τρέχει ένα δεύτερο κομμάτι της εργασίας που είναι ο εξυπηρετητής του παιχνιδιού. Για την υλοποίηση του λογισμικού χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού Java και τα περιβάλλον εργασίας τον Eclipse IDE και Netbeans, σε λειτουργικό σύστημα Windows 7 x64. Η υλοποίηση που έγινε για την παρούσα πτυχιακή εργασία, κατέληξε σε ένα καλό αποτέλεσμα, το οποίο ανταποκρίνεται ικανοποιητικά σε όλες τις απαιτήσεις που είχαν αρχικά τεθεί. Η αναγνώριση ομιλίας του λογισμικού είναι σε πολύ καλό επίπεδο, αφού γίνεται σε έναν εξυπηρετητή της Google.el
heal.abstractThis project aims to design and implement an application that will use speech recognition in the user interface. In recent years there has been rapid growth in applications that use speech recognition, from automation in homes or cars, up to personal drivers on mobile phones such as the "Siri" of Apple. The use of voice has proven a very important tool for users and gain a lot of time, compared to write what they want. The idea which implemented in this thesis is a card game "Kseri". The user with the help of Android mobile phone and also the use of speech, play the game. The Android phone is connected to a local server running half piece of work is the server of the game. For the implementation of this software I used Java programming language and the interface of Eclipse IDE and Netbeans, at Windows operating system 7 x64. The realization of this thesis had a successfully result, which meets all the requirements originally set. The speech recognition software is at a very good level, as we used a Google's server.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη εφαρμογής με χρήση μηχανών αναγνώρισης ομιλίας.el
heal.titleDesign and implement an application using speech recognition in the user interface.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordAndroid, αναγνώριση φωνής, διεπαφή χρήστηel
heal.keywordAndroid, speech recognition, user interfaceen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNamePanagiotakis, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)