Show simple item record

Using interactive objects for designing a 3d building.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣτρατάκης, Ξενοφώνel
dc.creatorStratakis, Xenofonen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:48:17Z
dc.date.available2016-03-15T15:48:17Z
dc.date.issued2009-01-21T12:46:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/3895
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη τρισδιάστατων κτιρίων με τρισδιάστατα διαδραστικά αντικείμενα.Για να γίνει η μελέτη πιο συγκεκριμμένη επιλέχθηκε σαν χώρος υλοποίησης μία βιβλιοθήκη. Αποφασίστηκε από κοινού με τον επιβλέποντα καθηγητή η υλοποίηση αυτή να γίνει με γλώσσα προγραμματισμού την JAVA και την βιβλιοθήκη της για τον τρισδιάστατο χώρο την JAVA3D. Επίσης σαν Βάση Δεδομένων αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί η MySQL έκδοση 5.0 Επισης έπρεπε η εφαρμογή αυτή να μπορεί να διαχειρισθεί πολλά κτίρια. Και τέλος να εφαρμοστεί σύστημα διαχείρισης πρόσβασης χρηστών στις πόρτες κάθε δωματίου. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε μία βάση δεδομένων σε MySQL με πίνακες και πεδία τέτοια που να περιγράφουν την δομή ενός τρισδιάστατου παραμετρικού δυναμικού κτιρίου,καθώς και τον αντικειμένων που αυτό περιέχει. Διαβάζοντας την βάση δεδομένων κάθε κτιρίου γίνεται 3Δ αναπαράσταση,πλοήγηση και διάδραση. Από την μελέτη που έγινε πάνω στο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής καθορίστηκαν κάποιες ανάγκες και απαιτήσεις που έπρεπε να ληφθούν υπόψιν καθώς και να υλοποιηθούν τα οποία έδωσαν τη δυνατότητα στην εφαρμογή αυτή να υποστηρίξει την παρουσίαση και διάχυση πληροφοριών που αφορούν μια βιβλιοθήκη. Τα διαδραστικά αντικείμενα που υλοποίθηκαν είναι: 1. ΠΟΡΤΑ ( άνοιξε /κλείσε) 2. AUDIO MP3 PLAYER (επιλογή αρχείου ήχου/ play / stop / pause) 3. VIDEO PLAYER (επιλογή αρχείου/ play / pause) 4. ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ (ερωτήματα SQL) 5. ΒΙΒΛΙΑ (στοιχεία / ξεφύλισμα pdf αρχείου) 6. ΑΝΣΑΣΕΡ (επιλογή ορόφου) 7. EVENT LOG (μας ενημερώνει αν υπάρχουν κρατήσεις για το δωμάτιο).el
dc.description.abstractThe purpose of this paper was the study, design and development of 3D buildings with interactive objects. In order to make this study more specific we choose for our building the area of a library. I and my supervisor professor decided this development to be done with JAVA programming language and its 3d api JAVA3D and for the database MySQL version 5.0. This application should be able to manipulate more than one buildings. Finally it should have a system for controlling access to rooms and menus of the application. To be more specific we used one database based on MySQL version 5.0 with tables and fields to describe the architecture of the buildings (parametric and dynamic) plus the objects it contains. By reading the records of the database for a specific building the application creates automatically its 3d view and allows the user to navigate inside its areas and rooms and to control its interactive objects. From the study I did on this paper I found out which things should be done, offered to the users so that it can be able to create a real library environment. The interactive objects I created for this paper are: 1. DOOR (open/close) 2. AUDIO MP3 PLAYER (select mp3 song/ play / stop / pause) 3. VIDEO PLAYER (select mpg movie/ play / pause) 4. LAPTOP (SQL queries) 5. BOOKS ( information /flip book pages from pdf file) 6. ELEVATOR (Select story) 7. EVENT LOG(show us the schedule of this room)en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση 3D κτιρίου με την χρήση διαδραστικών αντικειμένων.el
dc.titleUsing interactive objects for designing a 3d building.en

healMeta

heal.creatorNameΣτρατάκης, Ξενοφώνel
heal.creatorNameStratakis, Xenofonen
heal.publicationDate2009-01-21T12:46:14Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/3895
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη τρισδιάστατων κτιρίων με τρισδιάστατα διαδραστικά αντικείμενα.Για να γίνει η μελέτη πιο συγκεκριμμένη επιλέχθηκε σαν χώρος υλοποίησης μία βιβλιοθήκη. Αποφασίστηκε από κοινού με τον επιβλέποντα καθηγητή η υλοποίηση αυτή να γίνει με γλώσσα προγραμματισμού την JAVA και την βιβλιοθήκη της για τον τρισδιάστατο χώρο την JAVA3D. Επίσης σαν Βάση Δεδομένων αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί η MySQL έκδοση 5.0 Επισης έπρεπε η εφαρμογή αυτή να μπορεί να διαχειρισθεί πολλά κτίρια. Και τέλος να εφαρμοστεί σύστημα διαχείρισης πρόσβασης χρηστών στις πόρτες κάθε δωματίου. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε μία βάση δεδομένων σε MySQL με πίνακες και πεδία τέτοια που να περιγράφουν την δομή ενός τρισδιάστατου παραμετρικού δυναμικού κτιρίου,καθώς και τον αντικειμένων που αυτό περιέχει. Διαβάζοντας την βάση δεδομένων κάθε κτιρίου γίνεται 3Δ αναπαράσταση,πλοήγηση και διάδραση. Από την μελέτη που έγινε πάνω στο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής καθορίστηκαν κάποιες ανάγκες και απαιτήσεις που έπρεπε να ληφθούν υπόψιν καθώς και να υλοποιηθούν τα οποία έδωσαν τη δυνατότητα στην εφαρμογή αυτή να υποστηρίξει την παρουσίαση και διάχυση πληροφοριών που αφορούν μια βιβλιοθήκη. Τα διαδραστικά αντικείμενα που υλοποίθηκαν είναι: 1. ΠΟΡΤΑ ( άνοιξε /κλείσε) 2. AUDIO MP3 PLAYER (επιλογή αρχείου ήχου/ play / stop / pause) 3. VIDEO PLAYER (επιλογή αρχείου/ play / pause) 4. ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ (ερωτήματα SQL) 5. ΒΙΒΛΙΑ (στοιχεία / ξεφύλισμα pdf αρχείου) 6. ΑΝΣΑΣΕΡ (επιλογή ορόφου) 7. EVENT LOG (μας ενημερώνει αν υπάρχουν κρατήσεις για το δωμάτιο).el
heal.abstractThe purpose of this paper was the study, design and development of 3D buildings with interactive objects. In order to make this study more specific we choose for our building the area of a library. I and my supervisor professor decided this development to be done with JAVA programming language and its 3d api JAVA3D and for the database MySQL version 5.0. This application should be able to manipulate more than one buildings. Finally it should have a system for controlling access to rooms and menus of the application. To be more specific we used one database based on MySQL version 5.0 with tables and fields to describe the architecture of the buildings (parametric and dynamic) plus the objects it contains. By reading the records of the database for a specific building the application creates automatically its 3d view and allows the user to navigate inside its areas and rooms and to control its interactive objects. From the study I did on this paper I found out which things should be done, offered to the users so that it can be able to create a real library environment. The interactive objects I created for this paper are: 1. DOOR (open/close) 2. AUDIO MP3 PLAYER (select mp3 song/ play / stop / pause) 3. VIDEO PLAYER (select mpg movie/ play / pause) 4. LAPTOP (SQL queries) 5. BOOKS ( information /flip book pages from pdf file) 6. ELEVATOR (Select story) 7. EVENT LOG(show us the schedule of this room)en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση 3D κτιρίου με την χρήση διαδραστικών αντικειμένων.el
heal.titleUsing interactive objects for designing a 3d building.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordJava (γλώσσα προγραμματισμού Η/Υ), τρισδιάστατη απεικόνιση κτιρίωνel
heal.keywordJava (computer program language), three-dimensional (3D) building imagingen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)