Μέθοδοι αποτίμησης επιχειρήσεων - παρουσίαση μεθόδων - εφαρμογή με δύο πρακτικά παραδείγματα.
Methods of business valuation – Methods presentation – Application with two practical examples.
Date
2014-08-24Author
Μπομπάϊ, Γκρισέλντα Χριστίνα
Παπαχατζοπούλου, Ευαγγελία
Mpompai, Gkriselnta Christina
Papachatzopoulou, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
H αποτίμηση επιχειρήσεων είναι η αιτία για πολλές αναλύσεις, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλές μέθοδοι αποτίμησης που βασίζονται σε θεμελιώδεις αρχές. Ουσιαστικά είναι μια διαδικασία με κύριο σκοπό την πληροφόρηση της εταιρίας για την αξία της επιχείρησης και την αποτίμηση των μελλοντικών επιπτώσεων των σημερινών αποφάσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκεντρώσει και να περιγράψει τις σύγχρονες μεθόδους αποτίμησης της αξίας μιας επιχείρησης, καθώς και να αναλύσει τις κυριότερες και πιο συχνά χρησιμοποιούμενες μεθόδους των τελευταίων χρόνων. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, στο πρώτο που είναι η θεωρητική προσέγγιση της αποτίμησης καθώς και των μεθόδων αποτίμησης και στο δεύτερο μέρος που είναι η πρακτική εφαρμογή της αποτίμησης. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται κάποιες βασικές έννοιες για την διαδικασία αποτίμησης, οι πιο δημοφιλέστεροι μέθοδοι αποτίμησης καθώς και κάποια γενικά στοιχεία για την εφορία. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στις μεθόδους αποτίμησης, αναλύονται εκείνες που βασίζονται σε: i. Λογιστικά δεδομένα ii. Προεξόφληση μελλοντικών ταμειακών ροών iii. Πολλαπλασιαστές Στο δεύτερο μέρος έχουμε την εφαρμογή της μεθόδου ταμειακών ροών στην εταιρεία Coca-Cola Hellas και την εφαρμογή της μεθόδου λογιστικών δεδομένων στην εταιρεία ΦΑΙΑΞ Α.Ε.Τ.Α. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα γενικά συμπεράσματα για τις μεθόδους μέσα από τα οποία συμπεραίνουμε ότι κάθε διαδικασία προσδιορισμού της αξίας της επιχείρησης είναι υποκειμενική και ότι τα συμπεράσματα που προκύπτουν διαφέρουν ανάλογα με την κρίση του κάθε επενδυτή. The valuation business is the cause for many analyzes, therefor leading to many valuation methods based on fundamental principles. Essentially it is a process with the primary purpose of informing the company for the value of the business and the valuation of future impact of current decisions. The purpose of this study is to collect and describe modern methods of valuing a business and to analyze the most important and frequently used methods in recent years. The work is divided into two parts, the first is the theoretical approach of the valuation and the valuation methods and the second part is the practical application of valuation. The first part introduces some basic concepts about the valuation process, the most popular methods of valuation as well as some general information about the IRS. Specifically, with regard to valuation methods, analyzed those based on: i. Accounting data ii. Discounting future cash flows iii. Multipliers In the second part we apply the method of cash flow to the company Coca-Cola Hellas and applying the method of accounting data in company “FAIAX Α.Ε.Τ.Α.” The thesis concludes with the general conclusions on the methods through which we conclude that any process of determining the value of the business is subjective and that the conclusions drawn differ depending on the discretion of each investor.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info