Ανελαστικά κόστη και πρόβλεψη κερδών.
Sticky costs and earnings forecasts.
Abstract
Η συμπεριφορά του κόστους είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές για την ανάλυση του κέρδους για τους διαχειριστές. Παλαιότερες μελέτες αναγνωρίζουν το παραδοσιακό μοντέλο των σταθερών και μεταβλητών εξόδων. Το παραδοσιακό μοντέλο της συμπεριφοράς του κόστους προϋποθέτει ότι το κόστος είναι αυστηρά ανάλογο με τα επίπεδα δραστηριότητας (Noreen 1991). Οι εκτιμήσεις μας υποστηρίζουν σθεναρά μια ασύμμετρη συμπεριφορά κόστους. Σε αυτή την εργασία διερευνούμε εάν τα κόστη είναι ασύμμετρα – το κόστος μειώνεται σε μικρότερο βαθμό για τις μειώσεις των πωλήσεων απ’ ότι αυξάνεται για ισοδύναμη αύξηση των πωλήσεων. Για να αποκτήσουμε μια καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς του ασύμμετρου κόστους η εργασία μας εξετάζει τη συμπεριφορά του κόστους στον κλάδο Τροφίμων, Ποτών και Καπνού. Βρήκαμε για 438 επιχειρήσεις στον κλάδο Τροφίμων, Ποτών και Καπνού σε διάστημα 12 ετών (2001-2012) ότι το κόστος αυξάνεται κατά μέσο όρο 1,011σε αύξηση των πωλήσεων 1% αλλά μειώνεται μόλις 0,905 ανά 1% μείωση των πωλήσεων. Τα στοιχεία από την ερευνά για το θέμα αυτό είναι πιθανό να είναι χρήσιμα σε επενδύσεις κεφαλαιαγοράς, επιχειρήσεις, εταιρικές αποφάσεις για χρηματοοικονομική πληροφόρηση. Μελλοντικές εργασίες μπορούν να μελετήσουν πρόσθετα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του κόστους στις βιομηχανίες Τροφίμων, Ποτών και Καπνού ώστε να γίνει καλύτερα κατανοητή η ασύμμετρη συμπεριφορά κόστους στον κλάδο αυτό και τα οφέλη που θα προκύψουν να ωφελήσουν τόσο το κράτος όσο και τους καταναλωτές. Cost behavior is one of the most important aspects of profit analysis for managers. Prior studies recognize the traditional model of fixed and variable costs. The traditional model of cost behavior assumes that costs are strictly proportional to activity levels (Noreen 1991). Our estimates strongly support an asymmetric cost behavior. In this study, we investigate whether costs are “sticky” - costs decrease less for sales decreases than they rise for equivalent sales increases. To gain a better understanding of the prevalence of sticky behavior, this paper examines sticky cost behavior on food industry, beverages and tobaccos. We find, for 438 firms over 12 years, that food industry, beverages and tobaccos costs increase on average 1.011 per 1% increase in sales but decrease only 0.905 per 1% decrease in sales. Evidence from research on this topic is likely to be helpful in capital market investment decisions, firms, accounting standard setting, and corporate financial disclosure decisions. Future research can explore additional characteristics that affect cost behavior on food industry, beverages and tobaccos to better understand stickiness because the benefits of this industry will benefit both the state and consumers.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info