Πολιτισμός και διατροφικές συνήθειες των πιστών ανά θρησκευτικό δόγμα υπό το πρίσμα της τουριστικής βιομηχανίας.
Culture and food habits of the faithful by religious doctrine in the light of the tourism industry.
Date
2014-07-15Author
Παναγιωτίδου, Μαρία-Ζωή
Panagiotidou, Maria-Zoi
Metadata
Show full item recordAbstract
Τα πολιτισμικά και θρησκευτικά στοιχεία ανάγονται σε θεμελιώδεις παραμέτρους που ασκούν επιρροή στην κατανάλωση τροφής. Ο κλάδος των επισιτιστικών επιχειρήσεων διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στον τουρισμό και έχει άμεσο αντίκτυπο στην ικανοποίηση των τουριστών, ενώ οι διατροφικές προτιμήσεις των τουριστών υπαγορεύονται, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, από τον παράγοντα της θρησκείας και ακολούθως το φαγητό αποτελεί καίρια παράμετρο ως προς τα διαμορφούμενα κριτήρια που καθορίζουν την επιλογή του εκάστοτε τουριστικού προορισμού. Αποτελεί, λοιπόν, αδήρητη ανάγκη να ενσκύψει η τουριστική βιομηχανία σε όσα συνδέουν τη θρησκεία με τη διατροφή λόγω του ότι δεν έχει απόλυτα διερευνηθεί και αξιοποιηθεί η εν λόγω διάσταση όσο θα έπρεπε, προκειμένου να προσελκύσουν οι ενδιαφερόμενες χώρες-προορισμοί τουρίστες με υψηλή καταναλωτική τουριστική δαπάνη και εξειδικευμένες διατροφικές συνήθειες και απαιτήσεις που επιβάλλονται κατεξοχήν από τη θρησκεία τους. Στο παρόν πόνημα, παρουσιάζονται οι διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες των τουριστών με βάσει τα κυριότερα θρησκευτικά δόγματα, μελετάται ενδελεχώς ο βαθμός ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στον κλάδο τουρισμού στις ιδιαίτερες διατροφικές προτιμήσεις των τουριστών σύμφωνα με το θρησκευτικό δόγμα και παρατίθενται προτάσεις ,ώστε να αυξηθεί η ροή τουριστών και ο κλάδος τουρισμού των τουριστικών προορισμών να προσαρμοστεί, σεβόμενος τις εκάστοτε θρησκευτικές πεποιθήσεις και διατροφικές επιλογές των τουριστών. The cultural and religious features are fundamental parameters that influence food consumption. The industry of food business plays an important role in tourism and has a direct impact on tourist satisfaction, and eating preferences of tourists dictated, to a greater or lesser extent, by the factor of religion and then, the food is a key parameter with regard to customizable criteria that determine the choice of each tourist destination. Therefore, it is dire need to the tourism industry to be precipitated in those linkings religion with the diet ,due to this dimension that has not fully explored and exploited as it should be, in order to attract the countries concerned destinations tourists tourist high consumer spending and specialized eating habits and requirements imposed predominantly by their religion. This essay presents the eating and consumption habits of tourists on the basis of the main religious doctrines, thoroughly studied the degree of responsiveness of firms in the tourism sector in particular dietary preferences of tourists according to religious doctrine and out proposals to increase the flow of tourists the tourism industry and tourist destinations to adapt, respecting their respective religious beliefs and food choices of tourists.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info