Show simple item record

Internet penetration in the area of ​​Greek tourism enterprises.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαρύδης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorKarydis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:18Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:18Z
dc.date.issued2014-07-23T17:40:01Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/5623
dc.description.abstractπαρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διείσδυση του διαδικτύου στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα στην Ελλάδα, την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και τη συσχέτισή του με τις επιδόσεις των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Επιχειρούμε να δούμε κατά πόσο οι επιχειρήσεις αυτές έχουν υιοθετήσει τις πρακτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου για την πραγματοποίηση των online συναλλαγών τους. Αρχίζουμε με την μελέτη και τον ορισμό κάποιων σημαντικών και απαραίτητων εννοιών όπως του τουρισμού και του ηλεκτρονικού εμπορίου και με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων και διαγραμμάτων παρακολουθούμε την παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η τουριστική βιομηχανία κάθε χώρας έχει αντιληφθεί την επιτακτική ανάγκη να προβληθεί αποτελεσματικά μέσα από το διαδίκτυο καθώς ιδιώτες και νοικοκυριά αποκτούν πρόσβαση σε αυτό με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως παρά το γεγονός ότι οι Ελληνικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν με κάποια μικρή υστέρηση στην αφομοίωση του διαδικτύου και την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχει, οι επιχειρήσεις τουρισμού και ιδιαίτερα ο ξενοδοχειακός κλάδος έχουν κάνει σημαντικά άλματα. Η προβολή στο διαδίκτυο των ελληνικών επιχειρήσεων-υπηρεσιών τουρισμού, ανεξάρτητα από τις προσπάθειες των εγχώριων επιχειρηματιών ή των επισήμων φορέων, είναι εκτεταμένη. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στις επενδύσεις των εγχώριων επιχειρηματιών αλλά και στις δραστηριότητες των μεγάλων tour operators και πολυεθνικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεπώς, παρά την αργή –αρχικά- διείσδυση του διαδικτύου στη χώρα μας και στις επιχειρήσεις της, ο τομέας του τουρισμού χαρακτηρίζεται από δυναμικές εξελίξεις στη χρήση του μέσου αυτού, μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον.el
dc.description.abstractThis paper focuses on the penetration of the internet in the businesses of the tourism sector in Greece, the projection of Greek tourism through the internet and its correlation with the performance of the hotel business. We attempt to report in what degree these businesses have adopted the practices of electronic commerce for the implementation of their online transactions. We start our study by defining some important and necessary concepts such as, tourism and electronic commerce and with the help of statistic data and diagrams we monitor the course of e-commerce in Greece. The tourism business of every county has realized the imperative need to project itself sufficiently through the internet as consumers and households gain access to the internet with blazingly fast speed. The statistical data show that Greek businesses , despite having started late to absorb and exploit the internet and its potentials, have made great leaps forward, especially the hotel branch. The online projection of the Greek businesses and tourism services regardless of the efforts of local businessmen and official institutions is extended. This happened not only by the investments of local businessmen but by the involvement of big tour operators and multi national corporations that are active in Greece and abroad. Therefore despite the slow penetration of the internet in our country and its businesses, the tourism sector is described by dynamic evolvements in the use of this medium in an extremely competitive environment.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.el
dc.titleInternet penetration in the area of ​​Greek tourism enterprises.en

healMeta

heal.creatorNameΚαρύδης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameKarydis, Konstantinosen
heal.publicationDate2014-07-23T17:40:01Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/5623
heal.abstractπαρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διείσδυση του διαδικτύου στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα στην Ελλάδα, την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και τη συσχέτισή του με τις επιδόσεις των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Επιχειρούμε να δούμε κατά πόσο οι επιχειρήσεις αυτές έχουν υιοθετήσει τις πρακτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου για την πραγματοποίηση των online συναλλαγών τους. Αρχίζουμε με την μελέτη και τον ορισμό κάποιων σημαντικών και απαραίτητων εννοιών όπως του τουρισμού και του ηλεκτρονικού εμπορίου και με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων και διαγραμμάτων παρακολουθούμε την παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η τουριστική βιομηχανία κάθε χώρας έχει αντιληφθεί την επιτακτική ανάγκη να προβληθεί αποτελεσματικά μέσα από το διαδίκτυο καθώς ιδιώτες και νοικοκυριά αποκτούν πρόσβαση σε αυτό με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως παρά το γεγονός ότι οι Ελληνικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν με κάποια μικρή υστέρηση στην αφομοίωση του διαδικτύου και την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχει, οι επιχειρήσεις τουρισμού και ιδιαίτερα ο ξενοδοχειακός κλάδος έχουν κάνει σημαντικά άλματα. Η προβολή στο διαδίκτυο των ελληνικών επιχειρήσεων-υπηρεσιών τουρισμού, ανεξάρτητα από τις προσπάθειες των εγχώριων επιχειρηματιών ή των επισήμων φορέων, είναι εκτεταμένη. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στις επενδύσεις των εγχώριων επιχειρηματιών αλλά και στις δραστηριότητες των μεγάλων tour operators και πολυεθνικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεπώς, παρά την αργή –αρχικά- διείσδυση του διαδικτύου στη χώρα μας και στις επιχειρήσεις της, ο τομέας του τουρισμού χαρακτηρίζεται από δυναμικές εξελίξεις στη χρήση του μέσου αυτού, μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον.el
heal.abstractThis paper focuses on the penetration of the internet in the businesses of the tourism sector in Greece, the projection of Greek tourism through the internet and its correlation with the performance of the hotel business. We attempt to report in what degree these businesses have adopted the practices of electronic commerce for the implementation of their online transactions. We start our study by defining some important and necessary concepts such as, tourism and electronic commerce and with the help of statistic data and diagrams we monitor the course of e-commerce in Greece. The tourism business of every county has realized the imperative need to project itself sufficiently through the internet as consumers and households gain access to the internet with blazingly fast speed. The statistical data show that Greek businesses , despite having started late to absorb and exploit the internet and its potentials, have made great leaps forward, especially the hotel branch. The online projection of the Greek businesses and tourism services regardless of the efforts of local businessmen and official institutions is extended. This happened not only by the investments of local businessmen but by the involvement of big tour operators and multi national corporations that are active in Greece and abroad. Therefore despite the slow penetration of the internet in our country and its businesses, the tourism sector is described by dynamic evolvements in the use of this medium in an extremely competitive environment.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.el
heal.titleInternet penetration in the area of ​​Greek tourism enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, τουρισμόςel
heal.keyworde-commerce, e-business, tourismen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFrankoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)