Show simple item record

Internet advertising: consumer attitude in Heraklion.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαπετανάκη, Αμαλίαel
dc.creatorΜανιώρου, Μαρίαel
dc.creatorKapetanaki, Amaliaen
dc.creatorManiorou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:02Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:02Z
dc.date.issued2015-07-08T14:15:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/5654
dc.description.abstractΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε κυρίως ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 350 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Αναφορικά με τη χρήση του Διαδικτύου, το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος αφιερώνει από 1 έως 2 ώρες καθημερινά στο διαδίκτυο. Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο είναι για τη γενική τους ενημέρωση που σχετίζεται με τις εξελίξεις της επικαιρότητας. Τώρα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος μας δεν πραγματοποιεί online αγορές ή αν πραγματοποιήσει, τότε το κάνει σπάνια. Αυτό το γεγονός σχετικά με τους λόγους μη πραγματοποίησης αγορών εξηγείται λόγω της ανασφάλειας αλλά και της δυσπιστίας του καταναλωτικού κοινού. Σχετικά με τη χρησιμοποίηση κινητών συσκευών για περιήγηση στο Διαδίκτυο, μας δείχνουν ότι πλέον το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποίει κινητές συσκευές. Αναφορικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση, τα αποτελέσματα της έρευνας μας δείχνουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν παρατηρούν συνήθως τις Διαδικτυακές Διαφημίσεις. Αν και το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζεται να παρατηρεί σε μικρό βαθμό τις online διαφημίσεις, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι τουλάχιστον ένας στους δύο έχει επιλέξει κατά το παρελθόν μια διαδικτυακή διαφήμιση κειμένου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη της διαδικτυακής διαφήμισης παρά τις ιδιαιτερότητες της, καθώς οι ίδιοι θα επέλεγαν να διαφημίσουν την επιχείρηση τους διαδικτυακά. Υπάρχει όμως και ένα πολύ μικρό ποσοστό που δε θα έκανε διαφήμιση της επιχείρησης του στο διαδίκτυο.el
dc.description.abstractInternet advertising is a relatively new and interesting form of advertising and promotion, which is continuously gaining ground among advertisers. But what’s the protection of consumers about the Internet Advertising? Main purpose of this research was the answer to this question. For the preparation of this work used the method of the survey with the help of a properly designed questionnaire which included mainly by closed questions. Subsequently, the questionnaire was distributed to a random sample of 350 consumers of Heraklion. Regarding the use of the Internet, the highest percentage of the sample by devoting 1-2 hours per day on the internet. The main reason for which consumers use the internet for general information related to the evolution of events. Now, concerning online shopping the largest percentage of our sample does not make online purchases or if make then make rare. This fact about the reasons for missing markets explained by the insecurity and mistrust of consumers. On the use of mobile devices to browse the Internet, they show us that now most of the population uses mobile devices. Concerning the Internet Advertising, the results of our survey show that the majority of consumers do not usually observe online advertising. Although the general public is presented observing poorly to online advertising, the survey results show that at least one in two has chosen in the past an internet text advertising. Finally, it is worth noting that consumers recognize the benefits of online advertising rather than the specifics of, as they themselves would choose to advertise their business online. But there is a very small percentage that would not make the business of advertising on the internet.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.el
dc.titleInternet advertising: consumer attitude in Heraklion.en

healMeta

heal.creatorNameΚαπετανάκη, Αμαλίαel
heal.creatorNameΜανιώρου, Μαρίαel
heal.creatorNameKapetanaki, Amaliaen
heal.creatorNameManiorou, Mariaen
heal.publicationDate2015-07-08T14:15:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/5654
heal.abstractΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε κυρίως ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 350 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Αναφορικά με τη χρήση του Διαδικτύου, το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος αφιερώνει από 1 έως 2 ώρες καθημερινά στο διαδίκτυο. Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο είναι για τη γενική τους ενημέρωση που σχετίζεται με τις εξελίξεις της επικαιρότητας. Τώρα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος μας δεν πραγματοποιεί online αγορές ή αν πραγματοποιήσει, τότε το κάνει σπάνια. Αυτό το γεγονός σχετικά με τους λόγους μη πραγματοποίησης αγορών εξηγείται λόγω της ανασφάλειας αλλά και της δυσπιστίας του καταναλωτικού κοινού. Σχετικά με τη χρησιμοποίηση κινητών συσκευών για περιήγηση στο Διαδίκτυο, μας δείχνουν ότι πλέον το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποίει κινητές συσκευές. Αναφορικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση, τα αποτελέσματα της έρευνας μας δείχνουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν παρατηρούν συνήθως τις Διαδικτυακές Διαφημίσεις. Αν και το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζεται να παρατηρεί σε μικρό βαθμό τις online διαφημίσεις, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι τουλάχιστον ένας στους δύο έχει επιλέξει κατά το παρελθόν μια διαδικτυακή διαφήμιση κειμένου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη της διαδικτυακής διαφήμισης παρά τις ιδιαιτερότητες της, καθώς οι ίδιοι θα επέλεγαν να διαφημίσουν την επιχείρηση τους διαδικτυακά. Υπάρχει όμως και ένα πολύ μικρό ποσοστό που δε θα έκανε διαφήμιση της επιχείρησης του στο διαδίκτυο.el
heal.abstractInternet advertising is a relatively new and interesting form of advertising and promotion, which is continuously gaining ground among advertisers. But what’s the protection of consumers about the Internet Advertising? Main purpose of this research was the answer to this question. For the preparation of this work used the method of the survey with the help of a properly designed questionnaire which included mainly by closed questions. Subsequently, the questionnaire was distributed to a random sample of 350 consumers of Heraklion. Regarding the use of the Internet, the highest percentage of the sample by devoting 1-2 hours per day on the internet. The main reason for which consumers use the internet for general information related to the evolution of events. Now, concerning online shopping the largest percentage of our sample does not make online purchases or if make then make rare. This fact about the reasons for missing markets explained by the insecurity and mistrust of consumers. On the use of mobile devices to browse the Internet, they show us that now most of the population uses mobile devices. Concerning the Internet Advertising, the results of our survey show that the majority of consumers do not usually observe online advertising. Although the general public is presented observing poorly to online advertising, the survey results show that at least one in two has chosen in the past an internet text advertising. Finally, it is worth noting that consumers recognize the benefits of online advertising rather than the specifics of, as they themselves would choose to advertise their business online. But there is a very small percentage that would not make the business of advertising on the internet.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.el
heal.titleInternet advertising: consumer attitude in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, καταναλωτής, ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηράκλειοel
heal.keywordinternet advertising, consumer, e-commerce, electronic commerce, Heraklionen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)