Show simple item record

Utilization of new technologies and electronic commerce in the business - Business requirements analysis of website creation.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓέρου, Μαρίαel
dc.creatorGerou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:07Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:07Z
dc.date.issued2012-08-09T11:08:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/5816
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή πολλών επιχειρηματικών μοντέλων, αυτό όμως που έχει επικρατήσει στην ελληνική αλλά και στην διεθνή αγορά είναι το μοντέλο του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν σημεία προώθησης και πώλησης αγαθών μέσω διαδικτύου, και λειτουργούν είτε ως υποκαταστήματα των υφισταμένων φυσικών καταστημάτων, είτε ως μοναδικά σημεία πώλησης των προϊόντων μιας επιχείρησης. Η λειτουργία τους περιλαμβάνει την ηλεκτρονική προβολή των προϊόντων, τη χρήση ενός εικονικού καλαθιού αγορών όπου ο πελάτης τοποθετεί τα προϊόντα που επιλέγει, και τις διαδικασίες πληρωμής και αποστολής. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία και μάλιστα υπάρχουν έτοιμα προγραμματιστικά πακέτα για τη δουλειά αυτή, ωστόσο είναι μια διαδικασία που χρειάζεται προσοχή στα αρχικά στάδια καθώς οι επιλογές που θα γίνουν θα καθορίσουν τις προδιαγραφές του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη του.Για το λόγο αυτό,της φάσης κατασκευής προηγείται η φάση της ανάλυσης απαιτήσεων όπου καθορίζονται όλες οι απαιτήσεις του καταστήματος όπως είδος καταστήματος,στοχευμένο κοινό,σχεδιαστικές και λειτουργικές απαιτήσεις, απαιτήσεις ασφάλειας κτλ. Δημιουργείται κατά κάποιο τρόπο ένας χάρτης του καταστήματος που καθοδηγεί τους προγραμματιστές κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του,αλλά και τους ιδιοκτήτες κατά τη φάση λειτουργίας. Επειδή ακριβώς η αρχική φάση ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και προετοιμασία,έχουν δημιουργηθεί αρκετές εταιρείες στον ελληνικό χώρο που ειδικεύονται στην εργασία αυτή.Μερικές από τις δουλειές τους παρουσιάζονται στο τέλος της εργασίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.el
dc.titleUtilization of new technologies and electronic commerce in the business - Business requirements analysis of website creation.en

healMeta

heal.creatorNameΓέρου, Μαρίαel
heal.creatorNameGerou, Mariaen
heal.publicationDate2012-08-09T11:08:14Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/5816
heal.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή πολλών επιχειρηματικών μοντέλων, αυτό όμως που έχει επικρατήσει στην ελληνική αλλά και στην διεθνή αγορά είναι το μοντέλο του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν σημεία προώθησης και πώλησης αγαθών μέσω διαδικτύου, και λειτουργούν είτε ως υποκαταστήματα των υφισταμένων φυσικών καταστημάτων, είτε ως μοναδικά σημεία πώλησης των προϊόντων μιας επιχείρησης. Η λειτουργία τους περιλαμβάνει την ηλεκτρονική προβολή των προϊόντων, τη χρήση ενός εικονικού καλαθιού αγορών όπου ο πελάτης τοποθετεί τα προϊόντα που επιλέγει, και τις διαδικασίες πληρωμής και αποστολής. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία και μάλιστα υπάρχουν έτοιμα προγραμματιστικά πακέτα για τη δουλειά αυτή, ωστόσο είναι μια διαδικασία που χρειάζεται προσοχή στα αρχικά στάδια καθώς οι επιλογές που θα γίνουν θα καθορίσουν τις προδιαγραφές του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη του.Για το λόγο αυτό,της φάσης κατασκευής προηγείται η φάση της ανάλυσης απαιτήσεων όπου καθορίζονται όλες οι απαιτήσεις του καταστήματος όπως είδος καταστήματος,στοχευμένο κοινό,σχεδιαστικές και λειτουργικές απαιτήσεις, απαιτήσεις ασφάλειας κτλ. Δημιουργείται κατά κάποιο τρόπο ένας χάρτης του καταστήματος που καθοδηγεί τους προγραμματιστές κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του,αλλά και τους ιδιοκτήτες κατά τη φάση λειτουργίας. Επειδή ακριβώς η αρχική φάση ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και προετοιμασία,έχουν δημιουργηθεί αρκετές εταιρείες στον ελληνικό χώρο που ειδικεύονται στην εργασία αυτή.Μερικές από τις δουλειές τους παρουσιάζονται στο τέλος της εργασίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΑξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.el
heal.titleUtilization of new technologies and electronic commerce in the business - Business requirements analysis of website creation.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, δικτυακός τόποςel
heal.keyworde-commerce, electronic entrepreneurship, web siteen
heal.advisorNameΑρακαδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameArakadakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)