Μελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Study of the value of the mark (brand equity) from the client side in the automotive industry in Greece. Case study: the value of the sign in small cars.
View/ Open
Date
2010-03-12Author
Νασιάρα, Ζωή
Ζάρρα, Βασιλική
Nasiara, Zοi
Zarra, Vasiliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί «Η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα». Στην θεωρητική προσέγγιση θα αναλυθεί η έννοια του εμπορικού σήματος (brand name), της σηματοποίησης (branding), αν αντιπροσωπεύει την εικόνα της επιχείρησης (brand image), πως συνδέεται η εμπορική επωνυμία με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ποια είναι η αξία του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη και ποιος είναι ο βαθμός προσήλωσης των πελατών στη μάρκα ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Θα πραγματοποιηθεί ποσοτική ερευνητική προσέγγιση με τη χρήση ερωτηματολογίων για τη συγκέντρωση πρωτογενών στοιχείων, όσων αφορά την αξία του σήματος στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Θα μελετηθεί η περίπτωση της αγοράς μικρών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info