Logistics στο χώρο των super market στο νομό Αργολίδας.
Logistics in the super-markets sector in the country of Argolida.
View/ Open
Date
2014-10-07Author
Βασιλάκος, Χαρίλαος
Vasilakos, Charilaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Φαίνεται ότι έχουμε εισέλθει σε μια εποχή όπου οι κανόνες ανταγωνισμού είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που επικρατούσαν στο παρελθόν. Ένα νέο ερμηνευτικό πρότυπο ανταγωνισμού αναδύεται, όπου τα logistics και το δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας θα αποτελούν, όλο και περισσότερο, πηγή πλεονεκτήματος, μέσω της ενίσχυσης της αξίας για τον πελάτη. Αν επιτευχθεί ένα τέτοιο πλεονέκτημα, τότε αυτό έχει κρίσιμη σημασία για την επιχείρηση, ώστε αυτή να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχει αξία στους πελάτες της και να κρίνει κατά πόσον έχει έλθει η ώρα να αναμορφώσει την αλυσίδα της, ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες των υπόλοιπων εταίρων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός, λοιπόν, των Logistics είναι ο σχεδιασμός και συντονισμός όλων εκείνων των δραστηριοτήτων που είναι αναγκαίες για να επιτευχθούν τα επιθυμητά επίπεδα εξυπηρέτησης και ποιότητας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. It is obvious that we are living in an era where rules in competition are much more different than those in the past. A new interpretative prototype of competition rises, where logistics and the supply chain network more and more form an advantage through a value increase for the customer. If such an advantage can be achieved, then it is crucial for the business, in order for it to reevaluate the way it values customers and reason on whether it is time to make changes to the supply chain, so that the potential of more companies can be exploited. Therefore, the goal of Logistics is to design and coordinate all those operations that need to be done in order for the desired levels of service can be achieved, with the lowest possible cost.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info