Show simple item record

Attitude of young people aged 18-24 towards advertising media and advertising. TV or Internet?

Dublin Core metadata

dc.creatorΤσιλιβίγκου, Ευαγγελίαel
dc.creatorTsilivigkou, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:34Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:34Z
dc.date.issued2012-06-20T20:15:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/6820
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι νέοι περισσότερο. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και θα χρησιμοποιηθούν για τη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης, το οποίο αναφέρεται στη διαφήμιση, στη συμπεριφορά των αγοραστών, αλλά και στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. Τα πρωτογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Στο τέλος της εργασίας συνοψίζονται τα τελικά συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThis research aims to investigate whether the ads influence consumer behavior of young people, aged 18-24, and from what ads (television or Internet) affected young people more. The methodology of work will be based on collection of primary and secondary data. The secondary data will be collected through books journal articles, but also through the official website and it will be used to write the theoretical part of the study, which deals with advertising, the behavior of buyers, and purchasing behavior of young consumers. The primary data will be collected through conducting quantitative research, using as a key tool questionnaire. At the end of the paper summarizes the final conclusionsen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?el
dc.titleAttitude of young people aged 18-24 towards advertising media and advertising. TV or Internet?en

healMeta

heal.creatorNameΤσιλιβίγκου, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameTsilivigkou, Evangeliaen
heal.publicationDate2012-06-20T20:15:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/6820
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι νέοι περισσότερο. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και θα χρησιμοποιηθούν για τη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης, το οποίο αναφέρεται στη διαφήμιση, στη συμπεριφορά των αγοραστών, αλλά και στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. Τα πρωτογενή δεδομένα, θα συλλεχθούν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Στο τέλος της εργασίας συνοψίζονται τα τελικά συμπεράσματα.el
heal.abstractThis research aims to investigate whether the ads influence consumer behavior of young people, aged 18-24, and from what ads (television or Internet) affected young people more. The methodology of work will be based on collection of primary and secondary data. The secondary data will be collected through books journal articles, but also through the official website and it will be used to write the theoretical part of the study, which deals with advertising, the behavior of buyers, and purchasing behavior of young consumers. The primary data will be collected through conducting quantitative research, using as a key tool questionnaire. At the end of the paper summarizes the final conclusionsen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣτάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?el
heal.titleAttitude of young people aged 18-24 towards advertising media and advertising. TV or Internet?en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδίκτυο, διαφημιστικό μήνυμα, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordinternet, advertising message, electronic marketingen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)