Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.
Study of the technique of affiliate marketing, the present and the future of marketing.
Date
2012-10-22Author
Οικονομοπούλου, Χριστίνα
Φαμπιόλα, Νικόλα
Oikonomopoulou, Christina
Fampiola, Nikola
Metadata
Show full item recordAbstract
Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του internet έχει συνεχώς αυξανόμενη πορεία, σε χώρες όπου η υποδομή της πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και άλλων ηλεκτρονικών μέσων έχουν αναπτυχθεί επίσης και το κοινό έχει εξοικειωθεί με τη χρήση τους. Η ιδέα της επιχειρηματικής και εμπορικής αξιοποίησης των δικτύων, αναπτύχθηκε προοδευτικά με την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, πωλήσεων και προβολής μέσω των μεγάλων εμπορικών online συστημάτων, τα οποία έχουν συγκεντρώσει πολυπληθές κοινό. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη του διαδικτύου, η συσπείρωση των online χρηστών γύρω από αυτό καθώς και η καθολική εξάπλωση του βασικού του εργαλείου του world wide web (www), σε συνδυασμό με την ευρεία δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο, αποτελούν τους κύριους λόγους που έκαναν την ιδέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ να προσελκύσει ένα μεγάλο εύρος επιχειρηματικών ενδιαφερόντων. Το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ένα νέο μέσο, αποτελεί έναν καινούργιο χώρο δραστηριότητας με χιλιάδες «κατοίκους». Ως εκ τούτου οι οικονομικοί οργανισμοί, οι εταιρείες και οι ιδιώτες αναπτύσσουν και υιοθετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο. Ένα τεράστιο κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ αποτελεί το affiliate μάρκετινγκ. Στη σύγχρονη εποχή, με τη βοήθεια του διαδικτύου και ειδικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ο κάθε χρήστης έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες άτομα ημερησίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κάθε χρήστης να μπορεί να προτείνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε χιλιάδες άτομα μηνιαίως. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι που κάνει το affiliate μάρκετινγκ ακόμη πιο αποδοτικό. It is a fact that in recent years, rapid developments in telecommunications and information technology led to the development of networks and especially the prevalence of the Internet. Commercial use of the internet has been growing continuously in countries where the infrastructure of information technology, telecommunications and other electronic media have also developed and the public have become familiar with their use. The idea of the business and commercial exploitation of the networks developed progressively, implementing strategic marketing, sales and promotion through the major commercial online systems, which have accumulated large audience. The rapid development of Internet, online users clustering around it and the universal spread of the basic tool of the world wide web (www), combined with widespread access to the network, are the main reasons that made the idea of Internet marketing to attract a wide range of business interests. The Internet is becoming a new tool it is a new area of activity with thousands of "residents". Therefore the financial institutions, companies and individuals develop and adopt new marketing strategies to effectively use the Internet. A huge chunk of online marketing is the affiliate marketing. In modern times, with the help of the internet and especially social networking sites, each user comes in contact with hundreds of people daily. As a result, each user may propose a product or service to thousands of people monthly. This feature is what makes affiliate marketing more efficient.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info