Show simple item record

The natural cosmetics market in Greece. The swot analysis of Korres company.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαραδήμου, Ειρήνηel
dc.creatorΚουρούπη, Κωνσταντίναel
dc.creatorKaradimou, Eirinien
dc.creatorKouroupi, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:09:59Z
dc.date.available2016-03-15T17:09:59Z
dc.date.issued2012-10-21T21:53:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/6834
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, οι καταναλωτές βαίνουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους. Γι’ αυτό και επενδύουν σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, με όσο το δυνατόν λιγότερες χημικές ουσίες, χωρίς βέβαια η αποτελεσματικότητα τους να διαφέρει από τα συμβατικά ήδη υπάρχοντα καλλυντικά. Φυσικά, στις μέρες μας, λόγω των οικονομικών δυσχερειών, οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν μια περιουσία για την αγορά καλλυντικών. Έτσι, τα φυσικά καλλυντικά, τα οποία περιέχουν φυτικά, ζωικά, θαλάσσιας ή ορυκτής προέλευσης συστατικά, και οι τιμές του είναι ίδιες ή και κατώτερες από τα συμβατικά καλλυντικά, κατακτούν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πλέον ενημερωμένοι, και επιθυμούν η υγεία να συμβαδίζει με την ομορφιά. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, υπάρχουν αρκετές εταιρίες που παράγουν και διανέμουν φυσικά προϊόντα, τόσο στο εσωτερικό όσο και σε χώρες εκτός Ελλάδας, και γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία και αναγνωρισιμότητα. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, γίνεται λόγος για την Ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών, την ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε. Μια εταιρία, που από το ξεκίνημα της, έχει γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο. Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε γενικότερα γιατί τα φυσικά καλλυντικά κερδίζουν έδαφος αλλά και μέσα από την SWOT ανάλυση που θα γίνει στην εταιρία Κορρές, θα παραταχθούν οι δυνάμεις που έχει σαν εταιρία, τι κάνει δηλαδή καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, που αδυνατεί, ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι απειλές της.el
dc.description.abstractNowadays, consumers tend to prefer a healthier lifestyle not only for themselves but for their families too. For this reason, they invest in products that are environmentally friendly, making sure that there are no chemical substances, without it been less effective when compared to the conventional cosmetics. Of course, due to the financial difficulties, the consumers are not willing to pay a fortune for the cosmetics market. As a consequence, the natural cosmetics, which contain plant, animal, sea and mineral ingredients and their price is the same or even less than the regular cosmetics, conquer increasingly more and more consumers, who are better informed now and they desire to be a balance between health and beauty. Specifically in Greece, there are a lot of companies who product and deliver their natural products, not only in Greece and to other countries all over the world and they achieved a big success and recognition. This diploma thesis, mentions a Greek company of natural products, Korres S.A. It’s a company, which since its inception, has become known around the world. Through scholarly articles, books and online resources, we’ll try to highlight why natural products are gaining around and also, through the SWOT Analysis to the Korres Company, they will line up the strengths that it has, which means what the company does better than the competitors, her weaknesses, which are her opportunities and her threats.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.el
dc.titleThe natural cosmetics market in Greece. The swot analysis of Korres company.en

healMeta

heal.creatorNameΚαραδήμου, Ειρήνηel
heal.creatorNameΚουρούπη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameKaradimou, Eirinien
heal.creatorNameKouroupi, Konstantinaen
heal.publicationDate2012-10-21T21:53:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/6834
heal.abstractΣτις μέρες μας, οι καταναλωτές βαίνουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους. Γι’ αυτό και επενδύουν σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, με όσο το δυνατόν λιγότερες χημικές ουσίες, χωρίς βέβαια η αποτελεσματικότητα τους να διαφέρει από τα συμβατικά ήδη υπάρχοντα καλλυντικά. Φυσικά, στις μέρες μας, λόγω των οικονομικών δυσχερειών, οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν μια περιουσία για την αγορά καλλυντικών. Έτσι, τα φυσικά καλλυντικά, τα οποία περιέχουν φυτικά, ζωικά, θαλάσσιας ή ορυκτής προέλευσης συστατικά, και οι τιμές του είναι ίδιες ή και κατώτερες από τα συμβατικά καλλυντικά, κατακτούν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πλέον ενημερωμένοι, και επιθυμούν η υγεία να συμβαδίζει με την ομορφιά. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, υπάρχουν αρκετές εταιρίες που παράγουν και διανέμουν φυσικά προϊόντα, τόσο στο εσωτερικό όσο και σε χώρες εκτός Ελλάδας, και γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία και αναγνωρισιμότητα. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, γίνεται λόγος για την Ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών, την ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε. Μια εταιρία, που από το ξεκίνημα της, έχει γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο. Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε γενικότερα γιατί τα φυσικά καλλυντικά κερδίζουν έδαφος αλλά και μέσα από την SWOT ανάλυση που θα γίνει στην εταιρία Κορρές, θα παραταχθούν οι δυνάμεις που έχει σαν εταιρία, τι κάνει δηλαδή καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, που αδυνατεί, ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι απειλές της.el
heal.abstractNowadays, consumers tend to prefer a healthier lifestyle not only for themselves but for their families too. For this reason, they invest in products that are environmentally friendly, making sure that there are no chemical substances, without it been less effective when compared to the conventional cosmetics. Of course, due to the financial difficulties, the consumers are not willing to pay a fortune for the cosmetics market. As a consequence, the natural cosmetics, which contain plant, animal, sea and mineral ingredients and their price is the same or even less than the regular cosmetics, conquer increasingly more and more consumers, who are better informed now and they desire to be a balance between health and beauty. Specifically in Greece, there are a lot of companies who product and deliver their natural products, not only in Greece and to other countries all over the world and they achieved a big success and recognition. This diploma thesis, mentions a Greek company of natural products, Korres S.A. It’s a company, which since its inception, has become known around the world. Through scholarly articles, books and online resources, we’ll try to highlight why natural products are gaining around and also, through the SWOT Analysis to the Korres Company, they will line up the strengths that it has, which means what the company does better than the competitors, her weaknesses, which are her opportunities and her threats.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.el
heal.titleThe natural cosmetics market in Greece. The swot analysis of Korres company.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφυσικά προϊόντα, φυσικά καλλυντικά, Κορρές, SWOT ανάλυσηel
heal.keywordnatural products, natural cosmetics, Korres, SWOT analysisen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)