Show simple item record

Evolution of merchandising and its importance for business. Case study: THE BODY SHOP.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚάζα, Δήμητραel
dc.creatorKaza, Dimitraen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:27Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:27Z
dc.date.issued2012-04-24T12:32:25Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/6857
dc.description.abstractΤο εμπόριο αποτελεί παραδοσιακό και ισχυρό κλάδο της ελληνικής οικονομίας αλλά και της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Στην αναβάθμιση του ρόλου του εμπορίου συντέλεσαν μεταξύ άλλων, η τεχνολογική εξέλιξη που υποστηρίζει τις λειτουργίες των εμπορικών επιχειρήσεων, η αυξανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα η οποία συντέλεσε και στην αύξηση του ανταγωνισμού, και η διάδοση του μάρκετινγκ που αποδίδει μεγαλύτερη έμφαση στην πλευρά της ζήτησης των αγορών. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις καθημερινά προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό έτσι ώστε να επιβιώσουν στην αγορά. Αυτό το καταφέρνουν με το να χρησιμοποιούν διάφορα τεχνάσματα για να μπορέσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Έτσι λοιπόν οι λιανοπωλητές, τοποθετούν τα προϊόντα τους στα ράφια ανάλογα με το είδος καθώς και με το βάθος της συλλογής τους, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προσεγγίσουν όλο ένα και περισσότερους καταναλωτές και να καταφέρουν να τους πείσουν μέχρι το προϊόν να βρεθεί στο καλάθι τους. Ιδιαίτερη προσοχή δίνουν και στην βιτρίνα του καταστήματος τους για τον λόγο ότι είναι το πρώτο μέρος που έρχεται σε επαφή με τον καταναλωτή. «Ο πελάτης αγοράζει με τα μάτια» (Τζωρτζάκης,1993). Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία ελλήνων και ξένων συγγραφέων, άρθρα από περιοδικά καθώς και έρευνες από το διαδίκτυο, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε έννοιες και τρόπους υλοποίησης του merchandising. Επίσης, θα προσπαθήσουμε να εκμαιεύσουμε πληροφορίες για το πόσο σημαντικό είναι το merchandising μέσα σε μια επιχείρηση και πώς βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Όλα τα βασικά ερωτήματα της παρούσας πτυχιακής εργασίας απαντώνται από την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια συνεντεύξεων στην εταιρία που στην παρούσα πτυχιακή λειτούργει ως μελέτης περίπτωσης. Σημαντικές πληροφορίες δίνονται και από την συλλογή στοιχείων της δευτερογενούς έρευνας. Πώς λοιπόν το merchandising επηρεάζει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων; Πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του για την επιτυχία ενός λιανικού καταστήματος; Μετά από τη συλλογή των στοιχείων της δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας, το εύρος πληροφοριών που συγκεντρώθηκε είναι αρκετά ικανοποιητικό, έτσι ώστε να δοθούν απαντήσεις γύρω από την έννοια του merchandising, καθώς και τη σημαντικότητα του.el
dc.description.abstractTrade constitutes a traditional and powerful sector of Greek economy and also Greek business entrepreneurship. The role of trade has been increased by many factors, among others, technological development, that supports the functions of commercial enterprises, the increasing business activity, which contributed also in the increase of competition, and the dissemination of marketing that attributes bigger accent in the demand of markets. In this manner the enterprises, are daily trying to do their best to survive in the marketplace. This can be accomplished by using many techniques, which increase sales. In this way the retailers put products on shelves according to the type and the depth of their collection, in a way that more and more consumers can be reached and persuaded, in order to find and place the right for them product, in their cart. Retailers also pay much attention in the window of their store, since this is the first thing that comes in touch with the consumer. “The customer buys with his eyes” (Tzortzakis, 1993). Through scientific articles, books of greek and foreign writers, articles from journals and research from the internet, we try to understand concepts and ways of applications of merchandising. We will also try to elicit information on the importance of merchandising within a company and how it helps to increase sales. All the basic questions of this thesis, have been answered by primary research, that have been conducted with the help of interviews to executives of the company that has been chosen, for the needs of the present thesis, as a case study. Important information is also given by the collection of data of secondary research. Therefore, how does merchandising influence the sales of enterprises? What’s the importance of merchandising for the overall success of a retail store? After collecting data from secondary and primary research, the breadth of information gathered is sufficient enough to provide us with answers concerning the meaning and the importance of merchandising.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕξέλιξη του merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.el
dc.titleEvolution of merchandising and its importance for business. Case study: THE BODY SHOP.en

healMeta

heal.creatorNameΚάζα, Δήμητραel
heal.creatorNameKaza, Dimitraen
heal.publicationDate2012-04-24T12:32:25Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/6857
heal.abstractΤο εμπόριο αποτελεί παραδοσιακό και ισχυρό κλάδο της ελληνικής οικονομίας αλλά και της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Στην αναβάθμιση του ρόλου του εμπορίου συντέλεσαν μεταξύ άλλων, η τεχνολογική εξέλιξη που υποστηρίζει τις λειτουργίες των εμπορικών επιχειρήσεων, η αυξανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα η οποία συντέλεσε και στην αύξηση του ανταγωνισμού, και η διάδοση του μάρκετινγκ που αποδίδει μεγαλύτερη έμφαση στην πλευρά της ζήτησης των αγορών. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις καθημερινά προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό έτσι ώστε να επιβιώσουν στην αγορά. Αυτό το καταφέρνουν με το να χρησιμοποιούν διάφορα τεχνάσματα για να μπορέσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Έτσι λοιπόν οι λιανοπωλητές, τοποθετούν τα προϊόντα τους στα ράφια ανάλογα με το είδος καθώς και με το βάθος της συλλογής τους, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προσεγγίσουν όλο ένα και περισσότερους καταναλωτές και να καταφέρουν να τους πείσουν μέχρι το προϊόν να βρεθεί στο καλάθι τους. Ιδιαίτερη προσοχή δίνουν και στην βιτρίνα του καταστήματος τους για τον λόγο ότι είναι το πρώτο μέρος που έρχεται σε επαφή με τον καταναλωτή. «Ο πελάτης αγοράζει με τα μάτια» (Τζωρτζάκης,1993). Μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία ελλήνων και ξένων συγγραφέων, άρθρα από περιοδικά καθώς και έρευνες από το διαδίκτυο, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε έννοιες και τρόπους υλοποίησης του merchandising. Επίσης, θα προσπαθήσουμε να εκμαιεύσουμε πληροφορίες για το πόσο σημαντικό είναι το merchandising μέσα σε μια επιχείρηση και πώς βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Όλα τα βασικά ερωτήματα της παρούσας πτυχιακής εργασίας απαντώνται από την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια συνεντεύξεων στην εταιρία που στην παρούσα πτυχιακή λειτούργει ως μελέτης περίπτωσης. Σημαντικές πληροφορίες δίνονται και από την συλλογή στοιχείων της δευτερογενούς έρευνας. Πώς λοιπόν το merchandising επηρεάζει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων; Πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του για την επιτυχία ενός λιανικού καταστήματος; Μετά από τη συλλογή των στοιχείων της δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας, το εύρος πληροφοριών που συγκεντρώθηκε είναι αρκετά ικανοποιητικό, έτσι ώστε να δοθούν απαντήσεις γύρω από την έννοια του merchandising, καθώς και τη σημαντικότητα του.el
heal.abstractTrade constitutes a traditional and powerful sector of Greek economy and also Greek business entrepreneurship. The role of trade has been increased by many factors, among others, technological development, that supports the functions of commercial enterprises, the increasing business activity, which contributed also in the increase of competition, and the dissemination of marketing that attributes bigger accent in the demand of markets. In this manner the enterprises, are daily trying to do their best to survive in the marketplace. This can be accomplished by using many techniques, which increase sales. In this way the retailers put products on shelves according to the type and the depth of their collection, in a way that more and more consumers can be reached and persuaded, in order to find and place the right for them product, in their cart. Retailers also pay much attention in the window of their store, since this is the first thing that comes in touch with the consumer. “The customer buys with his eyes” (Tzortzakis, 1993). Through scientific articles, books of greek and foreign writers, articles from journals and research from the internet, we try to understand concepts and ways of applications of merchandising. We will also try to elicit information on the importance of merchandising within a company and how it helps to increase sales. All the basic questions of this thesis, have been answered by primary research, that have been conducted with the help of interviews to executives of the company that has been chosen, for the needs of the present thesis, as a case study. Important information is also given by the collection of data of secondary research. Therefore, how does merchandising influence the sales of enterprises? What’s the importance of merchandising for the overall success of a retail store? After collecting data from secondary and primary research, the breadth of information gathered is sufficient enough to provide us with answers concerning the meaning and the importance of merchandising.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΕξέλιξη του merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.el
heal.titleEvolution of merchandising and its importance for business. Case study: THE BODY SHOP.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τοποθέτηση προϊόντος, λιανικό εμπόριο, μελέτη περίπτωσης, περιπτωσιολογική μελέτη, εμπορευματοποίησηel
heal.keywordmarketing, product placement, retail trade, case Study, merchandisingen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)