Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
The Potential of Social Media Marketing as a new dynamic way of promoting products and services online. Study opportunities, practices and applications in on-line campaigns in Greece and abroad. Implement selected practices as part of an advertising campaign.
Date
2013-05-17Author
Πλέστη, Ελένη
Στάμου, Ευαγγελία
Plesti, Eleni
Stamou, Evagelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την εξάπλωση του Internet και των Social Media Υπηρεσιών ( blogs, Twitter, Facebook, Myspace κλπ.). Με το Social Media Marketing, μια εταιρεία λαμβάνοντας υπόψην της τη νέα πραγματικότητα, επιτυγχάνει ευκολότερα το σκοπό της, εντοπίζοντας αμεσότερα το κοινό-στόχο της. Προσαρμόζει τη στρατηγική της και κάνει εντονότερη και πιο προσωπική την παρουσία της στο Internet, στοχεύοντας απευθείας στα «μέρη» που βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες της. Το ευρύτερα διαδεδομένο εργαλείο στο οποίο εφαρμόζεται το SMM αυτή τη στιγμή είναι το Facebook. Το Facebook αρχικά προοριζόταν για προσωπική χρήση μόνο, οι marketers όμως σταδιακά συνειδητοποίησαν τη δυνατότητά του να χρησιμοποιηθεί σαν ένα σημαντικό marketing εργαλείο, λόγω της μεγάλης χρήσης του από νέο κυρίως κόσμο και όχι μόνο, της μεγάλης λίστας επαγγελματιών που είναι μέλη του αλλά και των μοναδικών δυνατοτήτων που προσφέρει. Μέσω Facebook μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με άλλα άτομα και να προωθήσει την εταιρία του, το brand του και το προϊόν του στοχευμένα πλέον. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής θα αναφερθούν οι κυριότερες υπηρεσίες στις οποίες πραγματοποιείται SMM και θα διερευνηθούν οι τρόποι προώθησης και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται καθώς και τα εργαλεία που παρέχουν οι υπηρεσίες αυτές (π.χ. Facebook Pages, Groups, Ads). Επίσης, θα παρατηρηθεί η αποτελεσματικότητα της προώθησης μέσω Facebook από την μελέτη-ανάλυση κάποιων Μελετών Περίπτωσης. Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής θα εφαρμοστούν οι τεχνικές που έχουν συγκεντρωθεί για την διεξαγωγή κάποιων διαδικτυακών καμπανιών και θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα. Τέλος, θα γίνει μια παρουσίαση των τάσεων στο SMM και θα γίνει μια εκτίμηση για την μελλοντική τους ανάπτυξη και σημασία. Social Media Marketing is a new type of marketing, which is addressed mainly to younger consumers. It combines a variety of different trends of marketing that come from the expansion – development of Internet and Social Media Services (blogs, Twitter, Facebook, MySpace etc.). A company that utilizes SMM according to the new reality, succeeds much easier its’ goals, while tracking down directly its’ target group. Furthermore, the company develops its’ strategy accordingly, personalizes its’ presence on the Internet and targets the right online “spots” of their prospective clients. The most widely used tool for SMM at the moment, is Facebook. At the beginning, it was considered as a social network service for personal use. However, the marketers soon realized Facebook’s great power and capabilities as an important marketing tool, due to its’ worldwide use mostly by young people as well as business professionals. Facebook can be used to promote a company, a brand or a product to target audiences. In the context of this dissertation, the most important services- where SMM is applied - will be discussed, types of promotional techniques will be researched as well as tools offered by these specific services (e.x. Facebook Pages, Groups, Ads). Additionally, an evaluation of Facebook’s effectiveness as a promotional tool will be performed through the analysis of specific Case Studies. In the practical section of this dissertation, techniques will be applied to conduct Online Campaigns and the results will be demonstrated. Finally, the latest SMM trends will be presented as well as an evaluation of its future development and significance.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info