Διαδικτυακές εφαρμογές που χρησιμοποιούν τρισδιάστατα γραφικά πραγματικού χρόνου και η χρήση τους κατά τη διαφημιστική εκστρατεία.
Web applications made by real-time 3D graphics and their utilization in an ultimate marketing campaign.
Date
2014-01-21Author
Χριστοφόρου, Γαρυφαλλιά
Christoforou, Garyfallia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τις εφαρμογές δυσδιάστατων αλλά και τρισδιάστατων γραφικών και την ανάλυση κάποιων ήδη επιτυχημένων 3D διαφημίσεων. Διαβάζοντας αυτή την πτυχιακή εργασία θα διαπιστώσετε πως η παρουσία ενός προϊόντος ή μιας επιχείρησης σε μια τρισδιάστατη διαφήμιση στο διαδίκτυο εξάπτει την φαντασία του καταναλωτή και τον βοηθά να απομνημονεύσει ευκολότερα και γρηγορότερα το προϊόν ή την επιχείρηση, εντάσσοντάς τον σε μια διαδικασία συμμετοχής της διαφημιστικής ενέργειας. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και κατ’ επέκταση οι διαφημιστικές καμπάνιες μέσω διαδικτύου έχουν πολλά οφέλη, εκ των οποίων σημαντικότερο είναι η διανομή πολλαπλών πληροφοριών οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει ο καταναλωτής με πολύ μικρό κόστος για την επιχείρηση. Ιδιαίτερα αν πρόκειται για μια διαφημιστική ενέργεια που προτρέπει τον καταναλωτή να δράσει και να πάρει μέρος σε αυτή όπως οι 3D εφαρμογές. This thesis has been developed following systematic processing of sources related to specific literature relevant to e-commerce, applications of two-dimensional and three-dimensional graphics and the analysis of some already successful 3D advertisements. By reading this thesis the reader will realize that the promotion of any product or business through a real time 3D web advertising excites the imagination of the consumer, contributing to the positioning of the product in a rapid and effective way. Furthermore, it encourages him to participate in the 3D advertising campaign. E-commerce and online ad campaigns can provide many benefits to the advertised company. The most important is the distribution of multiple information anytime the consumer wants with very little cost to the business. Especially, if it is for a promotional action that prompts the consumer to act and take part in it, as 3D applications.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info