Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.
The use of social networks in television media.
View/ Open
Date
2015-10-29Author
Φιλίππου, Ευαγγελία
Filippou, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ευελιξία. Έτσι, τα τηλεοπτικά μέσα έχοντας ως γνώμονα την έγκυρη, έγκαιρη και αντικειμενική μετάδοση ειδήσεων αναγκάστηκαν χρόνο με τον χρόνο να διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρουν τις ειδήσεις στον κόσμο. Μέσα σε αυτή τη διαδικασία προσαρμογής εντάσσονται και τα κοινωνικά δίκτυα. Στην εργασία που ακολουθεί, αναλύονται τα κοινωνικά δίκτυα και η δημιουργία τους. Μελετάται επίσης, ο τρόπος με τον οποίον τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin και τα Ιστολόγια διαμορφώνουν την επικοινωνία των χρηστών του διαδικτύου με τα τηλεοπτικά μέσα του σήμερα. Για να αξιολογηθεί η επιρροή των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα έγινε έρευνα με ερωτηματολόγιο, τα αποτελέσματα της οποίας αναλύονται στην παρακάτω εργασία. Επιπλέον, μελετάτε η περίπτωση της Ελληνικής τηλεόρασης σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα. The fast changing pace of todays communities regarding communication and information release are becoming an essential need for adjustment and flexibility. In this way the television media having considered reliable, timely, accurate and objective news reporting adapted a newer approach into news delivery to the world. During this process the social media networks are involved as well. The assignment analyzes social media creation and expansion including the major networks such as Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin and blogs. One of the main objectives of the assignment is to study the internet users perspective over the tv media communication of today. A questionnaire was used in order to examine the results about the influence of social networks over the tv media. Another objective of the assignment is to study the relation of Greek television with the social media.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info