Πώληση καταναλωτικών αγαθών-υπηρεσιών, κίνδυνος και προστασία του καταναλωτή τουρίστα.
Sale of consumer goods and services. Risks and protection of tourists consumers.
View/ Open
Date
2010-10-19Author
Κασιδιαράκη, Χριστίνα
Kasidiaraki, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την έννοια και ανάλυση του όρου της Πώλησης κάθως και τις συνέπειες που την διέπουν.Η πώληση των καταναλωτικών αγαθών ενέχει κινδύνους,οι οποίοι ασφαλώς αντιμετωπίζονται, με την υπάρχουσα νομοθεσία, η οποία προστατεύει του καταναλωτή με το ισχύον νομικό πλαίσιο.Η ελληνική έννομη τάξη δεν έμεινε αδιάφορη μπροστά στην ανάγκη ειδικής νομοθετικής μέριμνας για την προστασία του Καταναλωτή. Στην κατεύθυνση αυτή συνέβαλε και η αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία, βάσει της οποίας ρυθμίστηκαν θέματα για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα, για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση καθώς και για την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση.Σκοπός των επιμέρους σχετικών νομοθεσιών είναι η εξασφάλιση στον αγοραστή ενός ελάχιστου ορίου δικαιωμάτων και ενστάσεων με αντίστοιχο περιορισμό δικαιωμάτων του άλλου μέρους.Ετσι λοιπόν η Ευρωπαϊκή Ενωση στηρίζει πρόγραμμα πολιτικής προστασίας και ενημέρωσης του καταναλωτή, αφενός μεσω της επαρκούς πληροφόρησής του,αφετέρου μέσω του περιορισμού της συμβατικής ελευθερίας(απαγόρευση επικίνδυνων για τον καταναλωτή,συμβατικών όρων). Στην εργασία αυτή λοιπόν,θα ασχοληθούμε κύριως με την έννοια της πώλησης και τα δικαιώματα που αποκτά ο καταναλωτής μέσω της νομοθεσίας και των διατάξεων που αποσκοπούν να τον προστατέψουν,εντός της ελληνικής πραγματικότητας.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info