Η συμβολή της μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος στην προώθηση πωλήσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες και μελέτη περιπτώσεως σε ξενοδοχείο στην Αθήνα.
The contribution of reducing of the ecological footprint to promote sales in hotels and the case study in hotel in Athens.
Abstract
Αυτή η εργασία θα δώσει τον ορισμό του οικολογικού αποτυπώματος, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον και το πως το αποτύπωμα μπορεί να βοηθήσει στο να κάνουμε επιλογές σε σχέση με τον σύγχρονο τρόπο ζωής μας μειώνοντας τις επιπτώσεις.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info