Show simple item record

Tourism destinations marketing on the internet: evaluation of official websites for tourism promotion of the Mediterranean countries.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑεράκη, Μαρίαel
dc.creatorΖαγαλάκη, Θεοφίληel
dc.creatorAeraki, Mariaen
dc.creatorZagalaki, Theofilien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:19:03Z
dc.date.available2016-03-15T17:19:03Z
dc.date.issued2011-06-22T13:40:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/7267
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών, όπου εξετάζεται το εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού και του τουριστικού προορισμού, οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης και τα Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται επίσης στη σημασία του διαδικτύου για τη προβολή και διανομή των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ευρώπη. Κεφάλαιο 2, Η Μεσόγειος ως Τουριστικός Προορισμός, όπου μετά τον γεωγραφικό προσδιορισμό της περιοχής της Μεσογείου, αναλύονται η σημασία του τουρισμού για τα κράτη της Μεσογείου και γίνεται μια παρουσίαση του τουριστικού προφίλ των κρατών αυτών. Κεφάλαιο 3, Μεθοδολογία Έρευνας, στο οποίο περιγράφονται αναλυτικά τα μεθοδολογικά βήματα που ακολουθήθηκαν για τη διεξαγωγή της έρευνας και εξηγούνται τα κριτήρια στα οποία βασίστηκε η αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Κεφάλαιο 4, Αποτελέσματα – Συμπεράσματα, στο οποίο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας αρχικά για το σύνολο των μεσογειακών χωρών (συγκεντρωτική αξιολόγηση των Μεσογειακών χωρών αναφορικά με τα κριτήρια και την επίδοση των επίσημων ιστοσελίδων τους σε αυτά) και ακολούθως για κάθε χώρα ξεχωριστά. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.el
dc.titleTourism destinations marketing on the internet: evaluation of official websites for tourism promotion of the Mediterranean countries.en

healMeta

heal.creatorNameΑεράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΖαγαλάκη, Θεοφίληel
heal.creatorNameAeraki, Mariaen
heal.creatorNameZagalaki, Theofilien
heal.publicationDate2011-06-22T13:40:50Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/7267
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών, όπου εξετάζεται το εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού και του τουριστικού προορισμού, οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης και τα Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται επίσης στη σημασία του διαδικτύου για τη προβολή και διανομή των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ευρώπη. Κεφάλαιο 2, Η Μεσόγειος ως Τουριστικός Προορισμός, όπου μετά τον γεωγραφικό προσδιορισμό της περιοχής της Μεσογείου, αναλύονται η σημασία του τουρισμού για τα κράτη της Μεσογείου και γίνεται μια παρουσίαση του τουριστικού προφίλ των κρατών αυτών. Κεφάλαιο 3, Μεθοδολογία Έρευνας, στο οποίο περιγράφονται αναλυτικά τα μεθοδολογικά βήματα που ακολουθήθηκαν για τη διεξαγωγή της έρευνας και εξηγούνται τα κριτήρια στα οποία βασίστηκε η αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Κεφάλαιο 4, Αποτελέσματα – Συμπεράσματα, στο οποίο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας αρχικά για το σύνολο των μεσογειακών χωρών (συγκεντρωτική αξιολόγηση των Μεσογειακών χωρών αναφορικά με τα κριτήρια και την επίδοση των επίσημων ιστοσελίδων τους σε αυτά) και ακολούθως για κάθε χώρα ξεχωριστά. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.el
heal.titleTourism destinations marketing on the internet: evaluation of official websites for tourism promotion of the Mediterranean countries.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, διαδίκτυο, Μεσόγειος θάλασσαel
heal.keywordtourism marketing, internet, Mediterranean seaen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)