Λειτουργία και Φ.Π.Α τουριστικού γραφείου.
Value added tax for a tourist agency.
Abstract
Ο τουρισμός έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες, αποτελώντας σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και απασχόλησης. Η τουριστική αγορά όντας επιρρεπής σε δόκιμες αλλαγές, προερχόμενες ιδιαίτερα από την παγκοσμιοποίηση των αγορών, διέπεται από ένα σύνολο συνεχών μεταβολών. Καθώς νέοι προορισμοί εισέρχονται στην διεθνή τουριστική αγορά, ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση τουριστών και την αύξηση των εσόδων εντείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού ενός τουριστικού προορισμού υπάρχουν ποικιλόμορφες προσεγγίσεις. Η σύγχρονη προσέγγιση εστιάζει στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η οποία ωστόσο πρέπει να αυξάνεται περισσότερο από το κόστος. Ο ρόλος των πρακτορείων ταξιδιών στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός παρόλο που έχουμε ταυτίσει τον τουρισμό με τα ξενοδοχεία και τις εγκαταστάσεις διαμονής των τουριστών. Ωστόσο η τουριστική ζήτηση, οι επισκέπτες, δεν καλύπτονται από τις υπηρεσίες μιας μόνο κατηγορίας επιχειρήσεων. Απαιτούνται μεταφορικά μέσα, ταξιδιωτικά πρακτορεία, τουριστικά λεωφορεία, τουριστικά καταλύματα, εγκαταστάσεις, επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής κ.τ.λ. Το τουριστικό γραφείο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο τουριστικό προϊόν και την τουριστική ζήτηση από ξένους ή Έλληνες επισκέπτες καθώς σε αυτό πέφτει το βάρος για την καλύτερη οργάνωση και πραγματοποίηση των καλύτερων διακοπών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info