Show simple item record

The influence of Food and Beverage Management in the hospitality industry

Dublin Core metadata

dc.creatorΓαβαλάς, Εμμανουήλel
dc.creatorGavalas, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-06-27T11:50:19Z
dc.date.available2016-06-27T11:50:19Z
dc.date.issued2016-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/7746
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί για την χώρα μας την λεγόμενη βαριά βιομηχανία. Μικρές ή μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στις περισσότερες των περιπτώσεων διαθέτουν τμήμα εστιατορίου. Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται με τη διοίκηση των λειτουργιών και υπηρεσιών που σχετίζονται με την παραγωγή και κατανάλωση φαγητών και ποτών στο χώρο της επιχείρησης. Ο όρος που χρησιμοποιείται διεθνώς για να περιγράψει την παραπάνω λειτουργία, είναι «Food and Beverage Management». Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε το θεωρητικό υπόβαθρο καθώς και την επίδραση του Food and Beverage Management» στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του Food and Beverage Management και πως αυτό εξειδικεύεται στις επισιτιστικές επιχειρήσεις καθώς αναλύονται οι παράγοντες διαφοροποίησης από άλλες επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο έγινε μια προσπάθεια μιας καταγραφής των βιβλιογραφικών αναφορών που υπάρχουν γύρω από το θέμα μελέτης της εργασίας. Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια πλήρη περιγραφή όλων των τμημάτων των διαδικασιών, των επιπέδων και του τελικού προϊόντος και τις σχέσεις του με την ποιότητα που θα πρέπει να το χαρακτηρίζει. Στο πέμπτο και έκτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της ποιότητας, τα μοντέλα ποιότητας που εφαρμόζονται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με έμφαση στη διοίκηση ολικής ποιότητας και πώς αυτή επηρεάζει τις διαδικασίες του Food and Beverage Management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.el
dc.description.abstractTourism is for our country to so- called heavy industry. Small or large hotels units in most cases have a restaurant section. The Management- night food business or address food portions a hotel undertaking- mation deals with the management of function and services related to the production-land and consumption of food and beverages in the enterprise space. The term- used shall be internationally to describe the above operation is “Food and Beverage Management” in the hospitality industry. The first chapter is the theoretical approach of Food and Beverage Management and how it specializes in catering companies as agents variations are analyzed by other companies. The second chapter was an attempt of recording the references that exists around the work study matter. In the third and forth chapter gives a full description of all parts of the process, the levels and the finished product and its relationship with the quality that should be the characteristic. In the fifth and sixth chapter analyzes the concept of quality, quality models applied in the hospitality industry with an emphasis on total quality management and how it affects the procedures Food and Beverage Management of hotel business.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση της ποιότητας στο F & B management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεωνel
dc.titleThe influence of Food and Beverage Management in the hospitality industryen

healMeta

heal.creatorNameΓαβαλάς, Εμμανουήλel
heal.creatorNameGavalas, Emmanouilen
heal.publicationDate2016-06-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/7746
heal.abstractΟ τουρισμός αποτελεί για την χώρα μας την λεγόμενη βαριά βιομηχανία. Μικρές ή μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στις περισσότερες των περιπτώσεων διαθέτουν τμήμα εστιατορίου. Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται με τη διοίκηση των λειτουργιών και υπηρεσιών που σχετίζονται με την παραγωγή και κατανάλωση φαγητών και ποτών στο χώρο της επιχείρησης. Ο όρος που χρησιμοποιείται διεθνώς για να περιγράψει την παραπάνω λειτουργία, είναι «Food and Beverage Management». Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε το θεωρητικό υπόβαθρο καθώς και την επίδραση του Food and Beverage Management» στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του Food and Beverage Management και πως αυτό εξειδικεύεται στις επισιτιστικές επιχειρήσεις καθώς αναλύονται οι παράγοντες διαφοροποίησης από άλλες επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο έγινε μια προσπάθεια μιας καταγραφής των βιβλιογραφικών αναφορών που υπάρχουν γύρω από το θέμα μελέτης της εργασίας. Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια πλήρη περιγραφή όλων των τμημάτων των διαδικασιών, των επιπέδων και του τελικού προϊόντος και τις σχέσεις του με την ποιότητα που θα πρέπει να το χαρακτηρίζει. Στο πέμπτο και έκτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της ποιότητας, τα μοντέλα ποιότητας που εφαρμόζονται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με έμφαση στη διοίκηση ολικής ποιότητας και πώς αυτή επηρεάζει τις διαδικασίες του Food and Beverage Management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.el
heal.abstractTourism is for our country to so- called heavy industry. Small or large hotels units in most cases have a restaurant section. The Management- night food business or address food portions a hotel undertaking- mation deals with the management of function and services related to the production-land and consumption of food and beverages in the enterprise space. The term- used shall be internationally to describe the above operation is “Food and Beverage Management” in the hospitality industry. The first chapter is the theoretical approach of Food and Beverage Management and how it specializes in catering companies as agents variations are analyzed by other companies. The second chapter was an attempt of recording the references that exists around the work study matter. In the third and forth chapter gives a full description of all parts of the process, the levels and the finished product and its relationship with the quality that should be the characteristic. In the fifth and sixth chapter analyzes the concept of quality, quality models applied in the hospitality industry with an emphasis on total quality management and how it affects the procedures Food and Beverage Management of hotel business.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση της ποιότητας στο F & B management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεωνel
heal.titleThe influence of Food and Beverage Management in the hospitality industryen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordξενοδοχειακή επιχείρηση, διαχείριση τροφίμων και ποτών, ποιότηταel
heal.keywordhotel enterprise, food and beverage management, food & beverage management, qualityen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.advisorID.emailapladas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States