Κέντρο παρακολούθησης περιεκτικής εκπαίδευσης.
Observation center for inclusive education.
View/ Open
Date
2016-07-25Author
Γιτόπουλος, Μαργαρίτης
Gitopoulos, Margaritis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την μεταφορά μιας πραγματικής τάξης σχολείου σε εικονική μορφή. Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να εισέρχονται σε μία ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα, καθώς εισέρχονται σε αυτήν είναι υποχρεωμένοι να βάλουν τα στοιχεία τους και να κάνουν διαμοιρασμό της οθόνης τους. Μόλις γίνει αυτό ενεργοποιείται το σύστημα αναγνώρισης συναισθημάτων (χαρά ,έκπληξη ,θυμός, φόβος, αηδία, θλίψη) μέσω διαδικτυακής κάμερας που διαθέτει η εκάστοτε συσκευή καθώς και ένα παιχνίδι που έχει επιλεγεί από τον επιβλέπων καθηγητή , οι μαθητές τώρα μπορούν να ξεκινήσουν και να καταγράψουν το παιχνίδι. Ο επιβλέπων καθηγητής ενεργοποιώντας την λειτουργία preview screen του κάθε μαθητή μπορεί να παρακολουθήσει και να αξιολογήσει την πρόοδο όλων των μαθητών ταυτόχρονα καθώς και να παρακολουθήσει τις συναισθηματικές τους αλλαγές εφόσον αυτοί έχουν ακολουθήσει την αναφερθείσα διαδικασία. This thesis aims to transfer a real school class in virtual form. The students have the opportunity to enter a specially designed online platform, as they enter into it are forced to put their items and make sharing their screen. Once this emotion recognition system is activated (joy, surprise, anger, fear, disgust, sadness) via web camera that has an appliance and a game that has been selected by the supervising professor, students now can initiate and record the game. The supervisor activating the preview screen function of each student can monitor and evaluate the progress of all students simultaneously and to monitor their emotional changes if they have followed the mentioned procedure.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info