Show simple item record

The marketing of accounting service enterprises: from the quality of service in customers retention

Dublin Core metadata

dc.creatorΜαζαρακίδη, Έλεναel
dc.creatorMazarakidi, Elenaen
dc.creatorΠλευριτάκης, Ραφαήλel
dc.creatorPlevritakis, Rafailen
dc.creatorΧαλός, Δημήτριοςel
dc.creatorChalos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-09-15T09:36:13Z
dc.date.available2016-09-15T09:36:13Z
dc.date.issued2016-09-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/7856
dc.description.abstractΤο Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα της επιχείρησης σε κάθε κλάδο που δραστηριοποιείται. Στη παρούσα εργασία θα γίνει μελέτη και ανάλυση του παράγοντα Marketing, ο οποίος εφαρμόζεται στις λογιστικές υπηρεσίες. Τα λογιστικά γραφεία είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν κανόνες του Marketing και αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με την έννοια της επιχείρησης που ο σκοπός της είναι η κερδοφορία. Οι πελάτες του γραφείου συντηρούν και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του. Χωρίς την σωστή καθοδήγηση, μέσα από πρότυπα που πρέπει να εφαρμόζονται, ούτως ώστε ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος και να επιλέγει την εταιρεία για τις λογιστικές του υπηρεσίες, δεν μπορεί να εξελιχθεί η εταιρεία.el
dc.description.abstractMarketing is the main success factor in modern society, which is surrounded by a highly competitive environment. The Marketing is the factors that determines and deepen the sustainability of the business in every sector of activity. In this work will be the study and analysis of factor marketing, applicable to accounting services. The accounting firms are required to apply rules of Marketing and is a tool, which is directly connected with the concept of business as its purpose is profitable. Customers office maintain and contribute to growth. Without proper guidance, through standards to be applied, so that the customer is satisfied and select the company for accounting services, can not develop the company.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.el
dc.titleThe marketing of accounting service enterprises: from the quality of service in customers retentionen

healMeta

heal.creatorNameΜαζαρακίδη, Έλεναel
heal.creatorNameMazarakidi, Elenaen
heal.creatorNameΠλευριτάκης, Ραφαήλel
heal.creatorNamePlevritakis, Rafailen
heal.creatorNameΧαλός, Δημήτριοςel
heal.creatorNameChalos, Dimitriosen
heal.publicationDate2016-09-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/7856
heal.abstractΤο Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα της επιχείρησης σε κάθε κλάδο που δραστηριοποιείται. Στη παρούσα εργασία θα γίνει μελέτη και ανάλυση του παράγοντα Marketing, ο οποίος εφαρμόζεται στις λογιστικές υπηρεσίες. Τα λογιστικά γραφεία είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν κανόνες του Marketing και αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με την έννοια της επιχείρησης που ο σκοπός της είναι η κερδοφορία. Οι πελάτες του γραφείου συντηρούν και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του. Χωρίς την σωστή καθοδήγηση, μέσα από πρότυπα που πρέπει να εφαρμόζονται, ούτως ώστε ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος και να επιλέγει την εταιρεία για τις λογιστικές του υπηρεσίες, δεν μπορεί να εξελιχθεί η εταιρεία.el
heal.abstractMarketing is the main success factor in modern society, which is surrounded by a highly competitive environment. The Marketing is the factors that determines and deepen the sustainability of the business in every sector of activity. In this work will be the study and analysis of factor marketing, applicable to accounting services. The accounting firms are required to apply rules of Marketing and is a tool, which is directly connected with the concept of business as its purpose is profitable. Customers office maintain and contribute to growth. Without proper guidance, through standards to be applied, so that the customer is satisfied and select the company for accounting services, can not develop the company.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΤο marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.el
heal.titleThe marketing of accounting service enterprises: from the quality of service in customers retentionen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, ανάλυση SWOT, ικανοποίηση πελάτη, ποιότητα υπηρεσιών, προσφορά, ζήτηση, λογιστικήel
heal.keywordmarketing, SWOT analysis, customer satisfaction, quality of services, offer, demand, accountingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States