Το θεσμικό-χρηματοδοτικό πλαίσιο προώθησης της καινοτόμου νεανικής επιχειρηματικότητας.
The institutional-financial framework for the promotion of young entrepreneurship.
Date
2017-05-17Author
Καραγιάννη, Σταματίνα
Καραγιάννη, Φωτεινή
Κολοκούρη, Βαρβάρα
Κυσσανδράκη, Αντωνία
Karagianni, Stamatina
Karagianni, Foteini
Kolokouri, Varvara
Kyssandraki, Antonia
Metadata
Show full item recordAbstract
Χωρίς τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων, η οικονομία θα ήταν στάσιμη. Η μελέτη και η έρευνα της νεανικής επιχειρηματικότητας είναι πάντα σημαντική για το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον. Η εργασία αυτή καταγράφει τις σχέσεις των νέων με την επιχειρηματικότητα σήμερα στον Ελλαδικό χώρο και αποτελείται από οκτώ κεφάλαια. Αρχικά, γίνεται μια παρουσίαση όσον αφορά την έννοια της επιχειρηματικότητας και την ιστορική αναδρομή της. Αξιοσημείωτος είναι και ο ρόλος της στην παιδεία, όπου μέσα από κρατικούς φορείς και με διάφορες ημερίδες γίνεται σημαντική προσπάθεια για την δημιουργία μιας σωστής επιχειρηματικής παιδείας. Ακόμη αναφέρονται τα στοιχεία της προσωπικότητας ενός επιχειρηματία, καθώς επίσης και τα είδη της επιχειρηματικότητας. Επιπλέον εξετάζονται τα ζητήματα της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της επιχειρηματικής ευκαιρίας. Σημαντικό ρόλο παίζει και η οργάνωση της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης του Ινστιτούτου Οικονομικής και Βιομηχανικής Έρευνας (ΙΟΒΕ), αναφέρονται οι επιχειρηματικές προδιαθέσεις και τα κίνητρα στην Ελλάδα καθώς και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των νέων επιχειρηματικών εγχειρημάτων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η επιχειρηματικότητα των νέων και η ενίσχυσή της μέσω προγραμμάτων όπως το Παρατηρητήριο Νεανικής Επιχειρηματικότητας, τις Θυρίδες Νεανικής Επιχειρηματικότητας, την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και την Πράσινη Επιχειρηματικότητα που αποσκοπούν στην ανάπτυξη και προώθησή της.
Επίσης, ιδιαίτερα απασχολούν τους νέους τα εμπόδια τα οποία αντιμετωπίζουν στο εγχείρημά τους να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά. Με αφορμή το γεγονός αυτό καταγράφηκαν προτάσεις για την βελτίωση της νεανικής επιχειρηματικότητας. Το βασικό μέρος της μελέτης αποτελεί η χρηματοδότηση μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα νέας, η οποία είναι η σημαντικότερη παράμετρος για την επιτυχημένη λειτουργίας της. Λόγω του ότι τα ίδια κεφάλαια ή ακόμη και τα κεφάλαια από το οικογενειακό περιβάλλον συνήθως δεν επαρκούν για την κάλυψη των χρηματοδοτικών τους αναγκών, οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να στραφούν σε εξωτερικές πηγές χρηματοδότησης είτε δημόσιες είτε ιδιωτικές. Without the creation of new businesses, the economy was stagnant. The study and research of youth entrepreneurship is always important for the economic and social environment. This work captures the relationships of young entrepreneurship today in Greece and consists of six chapters. Initially, there is a presentation of the concept of entrepreneurship and the history of. Memorable is the role of education, which through government agencies and by various conferences made significant efforts to create a sound business education. Even out the details of the personality of an entrepreneur, as well as the types of entrepreneurship. Also considered the issues of business and business opportunity. Important role plays and the company's organization.
According to the results of the report of the Institute for Economic and Industrial Research (IOBE), reported business dispositions and motivations in Greece and the qualitative characteristics of new business ventures. The third chapter presents the youth entrepreneurship and strengthening it through programs such as Youth Entrepreneurship Observatory, the Youth Entrepreneurship, Women Entrepreneurship and Green Entrepreneurship aimed at developing and promoting it.
Also of particular concern new obstacles they face in their endeavor to do business. On the occasion of this event recorded suggestions for improving youth entrepreneurship. The main part of the study is to finance a business, particularly new, which is the most important parameter for successful operation. Because equity or self-funds from the family environment is usually not sufficient to meet their financial needs, companies are forced to turn to external sources either public or private.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info