Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.
Developing electronic game through Unity.
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού
παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D
και της γλώσσας προγραμματισμού C# την οποία υποστηρίζει.
Κατά την έκταση αυτής της πτυχιακής θα γίνει μία σύντομη αναφορά στο περιβάλλον της Unity καθώς
και σε έννοιες οι οποίες έχουνε άμεση σχέση με αυτή όπως για παράδειγμα τα GameObject, Prefab και άλλα.
Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο παιχνίδι έτσι ώστε να το γνωρίσει ο αναγνώστης και να καταλάβει περί
τίνος πρόκειται. Παρουσιάζονται ο παίκτης, οι εχθροί και διάφορες άλλες οντότητες που αποτελούν το
παιχνίδι. Ο κεντρικός σκοπός του παιχνιδιού είναι οι παίκτες, στο πλαίσιο μιας πίστας να εξοντώσουν και
να επιβιώσουν ενάντια σε μία ομάδα εχθρών που εμφανίζεται σε κάθε επίπεδο. Κάθε επόμενο επίπεδο έχει
μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από το προηγούμενο.
Έπειτα, αναφέρονται λεπτομέρειες για το πως δημιουργήθηκαν κάποια από τα μέρη του παιχνιδιού,
όπως η πίστα και το αρχικό μενού. Παράλληλα εξηγούνται τα βασικά script που χρησιμοποιήθηκαν μαζί
με την λογική με την οποία λειτουργούν, το σκοπό που επιτελούν και τα αποτελέσματα που καταφέρνουν.
Στη συνέχεια, γίνεται η αναλυτική επεξήγηση του κώδικα των script που αφορούν την λειτουργικότητα του
παίκτη και του παιχνιδιού. Τέλος, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από το gameplay του παιχνιδιού. This thesis concerns the developement of a shared-screen Action Multiplayer videogame, which is implemented
using the Unity GameEngine and the programming language c#, which the engine supports.
This thesis includes a short reference on Unity’s environment and some related concepts, such as GameObject,
Prefab, etc. References related to the videogame are also presented, so the reader can get familiar and
understand its nature (i.e. the player, enemies, other entities, etc). The main purpose of the game is for the
players who are standing within a game arena to defeat a team of enemy creatures that appear in every level
and manage to survive. Each consequent level has a greater degree of difficulty than the previous one.
Next, details about some of the processes that were used to create the game are given, such as how the
game arena and the main menu were constructed. Furthermore, there is an explanation on the basic scripts
that were used, concerning the logic in which they operate and the results they achieve. Afterwards, there is
a detailed explanation on the scripts’ code that is used for the game’s and the player’s functionality. Finally,
some pictures of the gameplay are being presented.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info