Show simple item record

The adoption of new technologies and the competitiveness of enterprises.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓκρέκου, Μαργαρίταel
dc.creatorΠαγκουλάκη, Στυλιανήel
dc.creatorGkrekou, Margaritaen
dc.creatorPagkoulaki, Stylianien
dc.date.accessioned2017-11-22T08:40:32Z
dc.date.available2017-11-22T08:40:32Z
dc.date.issued2017-11-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/8477
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση, ανάλυση και μελέτη της απορρόφησης και της χρήσης της νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων. Δεδομένου αυτού, θα αναλυθεί διεξοδικά η αλληλεπίδραση και ή ανταγωνιστικότητα μεταξύ των επιχειρήσεων. Χρησιμοποιώντας αντιπροσωπευτικά δείγματα θα γίνει μια πιο σαφής αξιολόγηση, βασικό πεδίο έρευνας στην εν λόγω εργασία αποτελεί η εκμετάλλευση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις και κατά πόσο αυτό τις καθιστά ανταγωνιστικές. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας , η ορθή αξιοποίηση της βοηθά στην βελτίωση της παραγωγικής δραστηριότητας και κατά συνέπεια στην άντληση οικονομικού κέρδους και κύρους. Η τεχνολογική εξέλιξη και η μετέπειτα εμφάνιση των τεχνολογικών καινοτομιών θα μας απασχολήσουν στις παρακάτω ενότητες. Όσο μεγαλύτερη είναι η θέληση του εκάστοτε καταναλωτή να εκπληρώσει τις ανάγκες του, τόσο πιο συχνή γίνεται η ζήτηση μιας καλού επιπέδου ποιότητας και ποσότητας των αγαθών. Οι επιχειρήσεις λοιπόν αυξάνονται με σκοπό να καλυφθούν οι ανάγκες του καταναλωτή. Για να γίνει λοιπόν πιο κατανοητή και ευκρινή η απορρόφηση της νέας τεχνολογίας στον χώρο των επιχειρήσεων και πώς αυτό επιδρά στον ανταγωνισμό μεταξύ των δεύτερων η παρούσα μελέτη εμπεριέχει και εμπειρική μέθοδο ανάλυσης, συγκεκριμένα μέσω κατάλληλων ερωτηματολογίων με τις κατάλληλες ερωτήσεις. θα γίνει η ανάλυση των αποτελεσμάτων των απαντήσεων των ερωτώμενων. Οι συμμετέχοντες λοιπόν προέρχονται από διαφορετικού τύπου επιχειρήσεις στην περιοχή του Ρεθύμνου και είναι ενεργά ή ηγετικά μέλη σε αυτές. Επίσης, θα γίνει εμπεριστατωμένη καταγραφή των αποτελεσμάτων μέσω ενδεικτικών γραφημάτων. , θα καταλήξουμε σε ένα συνολικό συμπέρασμα για το αν και κατά πόσο η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών βοηθά στην ισχυρή ανταγωνιστική παρουσία έναντι άλλων επιχειρήσεων.el
dc.description.abstractThe purpose of this project is to study the accession and use of new technologies in the business sector in a theoretical and empirical approach. In this case there will be a deep analysis about the competiveness between businesses. The main field of research in this work is the exploitation of new technologies by the companies and in doing so makes them competitive. On these terms using representative samples will make a clearer assessment. Ιn order to make the absorption of new technology in the field of business more understandable and how this influences competition, the present study contains questionnaires aiming at an empirical method of analysis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ως παράγοντας ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.el
dc.titleThe adoption of new technologies and the competitiveness of enterprises.en

healMeta

heal.creatorNameΓκρέκου, Μαργαρίταel
heal.creatorNameΠαγκουλάκη, Στυλιανήel
heal.creatorNameGkrekou, Margaritaen
heal.creatorNamePagkoulaki, Stylianien
heal.publicationDate2017-11-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/8477
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση, ανάλυση και μελέτη της απορρόφησης και της χρήσης της νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων. Δεδομένου αυτού, θα αναλυθεί διεξοδικά η αλληλεπίδραση και ή ανταγωνιστικότητα μεταξύ των επιχειρήσεων. Χρησιμοποιώντας αντιπροσωπευτικά δείγματα θα γίνει μια πιο σαφής αξιολόγηση, βασικό πεδίο έρευνας στην εν λόγω εργασία αποτελεί η εκμετάλλευση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις και κατά πόσο αυτό τις καθιστά ανταγωνιστικές. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας , η ορθή αξιοποίηση της βοηθά στην βελτίωση της παραγωγικής δραστηριότητας και κατά συνέπεια στην άντληση οικονομικού κέρδους και κύρους. Η τεχνολογική εξέλιξη και η μετέπειτα εμφάνιση των τεχνολογικών καινοτομιών θα μας απασχολήσουν στις παρακάτω ενότητες. Όσο μεγαλύτερη είναι η θέληση του εκάστοτε καταναλωτή να εκπληρώσει τις ανάγκες του, τόσο πιο συχνή γίνεται η ζήτηση μιας καλού επιπέδου ποιότητας και ποσότητας των αγαθών. Οι επιχειρήσεις λοιπόν αυξάνονται με σκοπό να καλυφθούν οι ανάγκες του καταναλωτή. Για να γίνει λοιπόν πιο κατανοητή και ευκρινή η απορρόφηση της νέας τεχνολογίας στον χώρο των επιχειρήσεων και πώς αυτό επιδρά στον ανταγωνισμό μεταξύ των δεύτερων η παρούσα μελέτη εμπεριέχει και εμπειρική μέθοδο ανάλυσης, συγκεκριμένα μέσω κατάλληλων ερωτηματολογίων με τις κατάλληλες ερωτήσεις. θα γίνει η ανάλυση των αποτελεσμάτων των απαντήσεων των ερωτώμενων. Οι συμμετέχοντες λοιπόν προέρχονται από διαφορετικού τύπου επιχειρήσεις στην περιοχή του Ρεθύμνου και είναι ενεργά ή ηγετικά μέλη σε αυτές. Επίσης, θα γίνει εμπεριστατωμένη καταγραφή των αποτελεσμάτων μέσω ενδεικτικών γραφημάτων. , θα καταλήξουμε σε ένα συνολικό συμπέρασμα για το αν και κατά πόσο η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών βοηθά στην ισχυρή ανταγωνιστική παρουσία έναντι άλλων επιχειρήσεων.el
heal.abstractThe purpose of this project is to study the accession and use of new technologies in the business sector in a theoretical and empirical approach. In this case there will be a deep analysis about the competiveness between businesses. The main field of research in this work is the exploitation of new technologies by the companies and in doing so makes them competitive. On these terms using representative samples will make a clearer assessment. Ιn order to make the absorption of new technology in the field of business more understandable and how this influences competition, the present study contains questionnaires aiming at an empirical method of analysis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ως παράγοντας ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.el
heal.titleThe adoption of new technologies and the competitiveness of enterprises.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχείρηση, ανταγωνιστικότητα, νέες τεχνολογίες, τεχνολογική καινοτομίαel
heal.keywordenterprise, competitiveness, new technologies, technological innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States