Show simple item record

Electronic commerce.

Dublin Core metadata

dc.creatorΙωάννου, Ουρανίαel
dc.creatorΠεταυράκης, Χρήστοςel
dc.creatorIoannou, Ouraniaen
dc.creatorPetavrakis, Christosen
dc.date.accessioned2018-05-15T06:44:43Z
dc.date.available2018-05-15T06:44:43Z
dc.date.issued2018-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11713/8710
dc.description.abstractΟ άνθρωπος στις μέρες μας προσπαθεί συνεχώς να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται με τις νέες τεχνολογίες και τις προόδους, ώστε να τον διευκολύνει όλο και περισσότερο τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην επαγγελματική του. Το Διαδίκτυο και οι ευκαιρίες που προσφέρει στο ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσονται και διεισδύουν στην καθημερινότητα του μέσου Έλληνα επιχειρηματία και όχι μόνο. Καθώς, επίσης, διευκολύνει και τη ζωή του μέσου καταναλωτή, εφόσον όλα πλέον μπορούν να γίνουν με το λεγόμενο “πάτημα ενός κουμπιού”. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, διασφαλίζει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες έναν πιο εύκολο τρόπο να διαφημίζονται, να αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Η εργασία αυτή έχει σκοπό την κατανόηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από την ημέρα που γεννήθηκε έως και σήμερα, παρουσιάζοντας τις έννοιες και τις μορφές αυτού. Συγκεκριμένα, γίνεται σαφής αναφορά στον ορισμό του Διαδικτύου και στην ιστορική του εξέλιξη. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με τον ορισμό του, την ιστορική εξέλιξη και τις κατηγορίες που το διακρίνουν. Αναφέρονται, επίσης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα οποία πηγάζουν από την χρήση του, καθώς και η εξέλιξη του στην Ελλάδα μαζί με το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει. Ακόμη, αναφέρονται η προστασία και τα δικαιώματα του καταναλωτή, όπως και η προστασία των προσωπικών του δεδομένων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κατόπιν, αναλύεται με απλά λόγια η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, από την ονομασία του έως και τη στρατηγική σχεδιασμού του. Μετέπειτα, γίνεται μία σχετική αναφορά στη σχέση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις τράπεζες, παρουσιάζοντας τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού χρήματος. Επίσης, αναλύονται τα μέσα και οι τρόποι που μπορεί να γίνει μία ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ταυτοχρόνως περιγράφεται ο τρόπος διασφάλισης των συναλλαγών. Καταλήγοντας, αναφέρονται τα συμπεράσματα της εργασίας και προτάσεις για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.el
dc.description.abstractMan is constantly trying to evolve and adapt to new technologies and advances to make it easier for him both in his personal life and in his professional life. The Internet and the opportunities it offers to e-commerce are evolving and penetrating the everyday life of the average Greek entrepreneur and not only. As well, it also facilitates the life of the average consumer, since everything can now be done with the so-called "push of a button". E-commerce ensures products and services an easier way to advertise, buy and sell over the Internet. This work aims to understand e-commerce from the day it was born to today, presenting its concepts and forms.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.titleElectronic commerce.en

healMeta

heal.creatorNameΙωάννου, Ουρανίαel
heal.creatorNameΠεταυράκης, Χρήστοςel
heal.creatorNameIoannou, Ouraniaen
heal.creatorNamePetavrakis, Christosen
heal.publicationDate2018-05-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/11713/8710
heal.abstractΟ άνθρωπος στις μέρες μας προσπαθεί συνεχώς να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται με τις νέες τεχνολογίες και τις προόδους, ώστε να τον διευκολύνει όλο και περισσότερο τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην επαγγελματική του. Το Διαδίκτυο και οι ευκαιρίες που προσφέρει στο ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσονται και διεισδύουν στην καθημερινότητα του μέσου Έλληνα επιχειρηματία και όχι μόνο. Καθώς, επίσης, διευκολύνει και τη ζωή του μέσου καταναλωτή, εφόσον όλα πλέον μπορούν να γίνουν με το λεγόμενο “πάτημα ενός κουμπιού”. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, διασφαλίζει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες έναν πιο εύκολο τρόπο να διαφημίζονται, να αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Η εργασία αυτή έχει σκοπό την κατανόηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από την ημέρα που γεννήθηκε έως και σήμερα, παρουσιάζοντας τις έννοιες και τις μορφές αυτού. Συγκεκριμένα, γίνεται σαφής αναφορά στον ορισμό του Διαδικτύου και στην ιστορική του εξέλιξη. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με τον ορισμό του, την ιστορική εξέλιξη και τις κατηγορίες που το διακρίνουν. Αναφέρονται, επίσης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα οποία πηγάζουν από την χρήση του, καθώς και η εξέλιξη του στην Ελλάδα μαζί με το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει. Ακόμη, αναφέρονται η προστασία και τα δικαιώματα του καταναλωτή, όπως και η προστασία των προσωπικών του δεδομένων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κατόπιν, αναλύεται με απλά λόγια η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, από την ονομασία του έως και τη στρατηγική σχεδιασμού του. Μετέπειτα, γίνεται μία σχετική αναφορά στη σχέση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις τράπεζες, παρουσιάζοντας τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού χρήματος. Επίσης, αναλύονται τα μέσα και οι τρόποι που μπορεί να γίνει μία ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ταυτοχρόνως περιγράφεται ο τρόπος διασφάλισης των συναλλαγών. Καταλήγοντας, αναφέρονται τα συμπεράσματα της εργασίας και προτάσεις για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.el
heal.abstractMan is constantly trying to evolve and adapt to new technologies and advances to make it easier for him both in his personal life and in his professional life. The Internet and the opportunities it offers to e-commerce are evolving and penetrating the everyday life of the average Greek entrepreneur and not only. As well, it also facilitates the life of the average consumer, since everything can now be done with the so-called "push of a button". E-commerce ensures products and services an easier way to advertise, buy and sell over the Internet. This work aims to understand e-commerce from the day it was born to today, presenting its concepts and forms.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.titleElectronic commerce.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordelectronic commerceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΙατράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameIatrakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States