Ο ΦΠΑ στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στις τουριστικά ανταγωνίστριες χώρες.
VAT on tourism enterprises in Greece and the tourist competitive countries.
View/ Open
Date
2018-06-28Author
Καλλιτσουνάκης, Ιωάννης
Kallitsounakis, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο Φ.Π.Α. (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας) είναι ένας από τους πιο γνωστούς φόρους που κάθε χώρα χρησιμοποιεί για να συγκεντρώσει κεφάλαια προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει προς όφελος των πολιτών της. Μερικές φορές αυτός ο τρόπος είναι ωφέλιμος και χρήσιμος, κάποιες άλλες όμως καταλήγει να επηρεάζει αρνητικά την οικονομία και κυρίως τις επιχειρήσεις που την αποτελούν.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο τουρισμός που έχει πληγεί σε πολλές περιπτώσεις εξαιτίας της φορολογίας. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο η φορολογία και συγκεκριμένα ο Φ.Π.Α. έχει επηρεάσει τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και τις επιχειρήσεις στις τουριστικά ανταγωνίστριες χώρες. The VAT (Value Added Tax) is one of the most well-known taxes that each country uses to raise funds to use it for the benefit of its citizens. Sometimes this is beneficial and useful, but some others end up negatively affecting the economy and, above all, the business that make up it.
This is also the case for tourism that has been hit on many occasions by taxation. This paper examines the way in which taxation, and in particular VAT has influenced Greek tourism business and rivals.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info