Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.
Social media marketing in field of flares and fireworks.
View/ Open
Date
2018-07-02Author
Νταντούδη, Αικατερίνη
Ntantoudi, Aikaterini
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην συνέχεια θα δώσουμε τον ορισμό των social media Marketing και θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε και να αναλύσουμε τον ορισμό των « πυροτεχνημάτων». Θα μελετήσουμε και θα ερευνήσουμε τις ενέργειες της εταιρίας « ART FIREWORKS» στο ηλεκτρονικό εμπόριο και Marketing καθώς και τα μειονεκτήματα - πλεονεκτήματα σε σχέση με τις ανταγωνίστηκες εταιρίες. In this thesis we will study and analyze the effect of social networks in a particular specialized field of trade, that of pyrotechnics - flares and firecrackers. Next, we will define the definition of social media marketing and we will try to identify and analyze the definition of "fireworks". We will study and investigate the actions of the company "ART FIREWORKS" in e-commerce and marketing as well as the disadvantages - advantages over the competing companies.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info